AAM - Dziwnie pali na Pb a na gazie oki

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

AAM - Dziwnie pali na Pb a na gazie oki

Post autor: Marek 81l » ndz gru 27, 2009 23:12

Mam pytanie odnosnie pracy silnika.
Wiec tak.Autko generalnie zapala od strzała,chodzi rowno ok 5 sekund i słychac jak przestaje pracowac 1 cylinder a potem drugi. Narywa silnikiem jak diabli, zresztą całą budą narywa i taki stan rzeczy utrzymuje sie ok 5-10 min,gdzie z rury wydechowej lecą czarne kłęby spalin, po ok 10 min silnik zaczyna równiutko pracowac i wszystko jest git.
Zeby sprawe skrócic mozna go ok 2 min trzymac na ok 2 tys obrotów na biegu jałowym wtedy słychac jak zaczyna przepalac na wszystkie cylindry i widac jak przestaje kopcic lub po chwili jak sie troche zagrzeje przezucic go na gaz wtedy problem znika jak palcem odjął.
Czy spotkal sie ktos z podobną rzeczą? Bo niewiem czy to problem przepuszczajacych zaworów czy elektryki.Kompresje mierzyłem i jest git bo ok 12,8 atm na kazdym.
Gdyby chodzilo o ten jeden przypadek to bym pomyslał ze poprostu silnik juz strajkuje ale w drugim vento z tym samym silnikiem zaczyna sie robic to samo.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

kindlar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: pn paź 15, 2007 09:45
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: kindlar » pn gru 28, 2009 10:06

A może jak go palisz na Pb to zaciąga jeszcze resztki LPG i mieszanka jest za bogata i przez to się krztusi. Pewnie gasisz go na LPG. Może spróbuj przed zgaszeniem go przełączyć na Pb żeby resztki gazu przepalił i sprawdź czy coś to zmieni przy paleniu go na drugi dzień.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn gru 28, 2009 10:27

Marek 81l, to co twierdzisz ze przestaje pracować jakiś cylinder to tylko domysły zapewne niesłuszne. Zacznij od resetu komputera silnika, znajdziesz szukajką o co biega: o błędy łapane prze sterownik silnika od instalacji lpg - to na poczatek.
Ostatnio zmieniony pn gru 28, 2009 10:28 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz sty 03, 2010 19:02

Siemano.
Auto jest zawsze gaszone na benzynie.
Pozatym jak jest bardzo zimno to wogóle nie włączam gazu a co odpalenie jest to samo.
Do krocca wody zalozyłem drugi czujnik temperatury i na nim jest to samo bo myslałem ze moze za dlugo mu daje bogatą dawke .
Zostaje mi jeszcze ten reset,tylko ze po przyglądnięciu paru innym silnikom zauwazyłem to samo np przy RP w mk2 choc nietak bardzo jak u mnie. Mi to wygląda tak jaby sie zalewał .
No cóz sprubuje tego reseta mu zrobic.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 265 gości