[mk3 Elektryka?]

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

anoskrk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt mar 06, 2009 07:58
Lokalizacja: wieliczka

[mk3 Elektryka?]

Post autor: anoskrk » sob gru 26, 2009 15:35

Witam wszystkich mój problem polega na tym ze autko jechało i nagle zgasło po sprawdzeniu okazuje sie ze nie ma iskry na swiecach, jak krece rozrusznikiem to kontrolka oleju przestaje swiecic i zaczyna mrugac, dodam ze auto przed zima miało wymienione swiece, kable oleje i filtry, po prostu w momencie odmówilo posłuszenstwa.....
Prosze o pomoc, z góry dziekuje i pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: [mk3 Elektryka?]

Post autor: Haki » sob gru 26, 2009 15:41

anoskrk pisze:Witam wszystkich mój problem polega na tym ze autko jechało i nagle zgasło po sprawdzeniu okazuje sie ze nie ma iskry na swiecach, jak krece rozrusznikiem to kontrolka oleju przestaje swiecic i zaczyna mrugac, dodam ze auto przed zima miało wymienione swiece, kable oleje i filtry, po prostu w momencie odmówilo posłuszenstwa.....
Prosze o pomoc, z góry dziekuje i pozdrawiam!
Aparacik zapłonowy w porządku ? Sprawdź czy wilgoci pod kopułką nie ma.
Palec wyczyść delikatnie papierkiem i całość wysusz .
To taka 1 rada na początek. Sprawdź i pisz


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » sob gru 26, 2009 23:01

miałem dokładnie to samo :) cewka u mnie padła :) zobacz czy nie ma przebicia na cewce najlepiej zobaczyc w nocy, lub przykrec od jakiesgos kolegi z innego mkIII :) jak cewka cała sprawdź to co kolega wyżej pisze ;)


jeśli ci pomogę nie zapomnij o kliknięciu w "pomógł" ;)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 26, 2009 23:24

anoskrk, cewka lub czujnika halla najprawdopodobniej, objawy podobne - brak iskry. A przy padniętym czujniku dodatkowo obrotek ani ruszy z miejsca przy próbie odpalania np z pychu. Wszystko na forum opisane co trzeba zrobić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob gru 26, 2009 23:32

Nie chce straszyc,ale w silnikach 2E ,często kompy padały .



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » ndz gru 27, 2009 11:53

Jeszcze jest przekaznik od ecu, mi akurat on padl i spowodowalo to wlasnie brak iskry. Nie pamietam ktory to byl przekaznik, gdzies na forum opisalem swoj problem, ale czesto to wlasnie winna cewka.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

anoskrk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pt mar 06, 2009 07:58
Lokalizacja: wieliczka

Post autor: anoskrk » ndz gru 27, 2009 12:39

a wiec dodam ze na poczatku miesiaca stało sie to samo dalem autko do mechanika poczyscił jakis czujnik połozenia wału czy tam cos i stwierdził ze wszystko ok ale nie wie czy to wina czujnika czy moze po prostu autko postało w ciepłym garazu i moze dla tego wszystko jest ok.Iskry nie ma juz na cewce bo sprawdzałem tak jak by cos prad odcinało, moze to ten czujnik halla??
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 12:40 przez anoskrk, łącznie zmieniany 1 raz.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz gru 27, 2009 12:48

Sprawdz przekaznik 30 w gniezdzie nr3 skrzynki bezpiecznikowej



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » ndz gru 27, 2009 12:49

Więc czujnik HALLA może być uwalony, lub wlaśnie ten przekaźnik... jak będe w aucie to zerkne ktory to przekaznik.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz gru 27, 2009 13:01

Sprawdz zasilanie na cewce kolor kabla czarny jezeli bedzie zasilanie to przekaznik jest ok



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 27, 2009 13:12

jeryk10 pisze:Sprawdz zasilanie na cewce kolor kabla czarny jezeli bedzie zasilanie to przekaznik jest ok
nistety nie, cewka nie dostaje plusa z tego przekaźnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » ndz gru 27, 2009 13:33

hall ! 90% przebicie ...może ale raczej by szarpało czy kasznił by
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 13:34 przez kamien11985, łącznie zmieniany 1 raz.


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » ndz gru 27, 2009 14:20

Mi jak padl przekaznik i go wyciagnelem to iskra sie pojawiala doslownie 2 razy skoczyla po przekreceniu. Troszke tym przekaznikiem postukalem delikatnie i jeszcze jeden dzien dzialal, nie wiem jak dalej bo juz dostalem nowy. Mozesz sprobowac go wyciagnac i wtedy zakrecic czy pojawi sie iskra, odpalic nie odpali pewnie ale chociaz iskra moze sie pojawic.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pn gru 28, 2009 09:33

Pawel Marek szczeze to nigdy nie zwracalem uwagi jak sie wyciognie przekaznik to czy napiecie jest na cewce Ale to sprawdze bo nie daje mi spokoju



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 65 gości