koledzy mam problem z moim golfem , niedawno zrobiłem w nim swapa z 1.8 8v z digifantem II na 2.0 16v 9A
digifant został z tamtego silnika listwa wtryskowa ,wtryski i regulator ciśnienia paliwa(4bar) z 1.8 20v (z audi a4) . problem pojawia się gdy temperatura cieczy chłodzącej przekroczy pierwsze białe pole na wskaźniku . wtedy silnik schodzi z obrotów po czym gaśnie . podczas jazdy nie da rady ciągnąć . nie wkręca się na obroty . w momencie gdy odepnę wtyczkę z niebieskiego i podepnę 2 czujnik który będzie leżał w chłodnym miejscu , samochód będzie jeździł jakby nigdy nic .
ecu jest w 100% sprawny , przepływka sprawna , czujnik halla wymieniony na nowy , czujni spalania stukowego włożony z 1.8 , nowe przewody zapłonowe , nowe świece , palec kopułka , silniczek krokowy sprawny , dolot szczelny .
co jeszcze sprawdzić ? niema różnicy czy pracuje na benzynie czy na gazie ( sekwencja dream XXI ) czy to może być wina regulatora ciśnienia paliwa ?
czujniki temperatury zmieniane i nic to nie daje .
miał już ktoś z was taki problem?
gdy jeździłem 1.8 z tym digifantem wszystko bylo w porządku poprzedni właściciel 9A twierdzi ze u niego nie było żadnych problemów z silnikiem . on miał u siebie digi I
gaśnie po nagrzaniu 9A
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Trochę niejasna sprawa bo poprawa po odpięciu czujnika tempratury wskazuje że mieszanka jest za uboga. Jednak zaczałbym od wymiany regulatora na właściwy do digi czyli 3/2,5 bara. Zrób jeszcze test jazdy z odpietę lambda o ile ja masz bo nie napisałes czy to był PF czy PB
[ Dodano: Nie Gru 20, 2009 11:20 am ]
no i te wtryski z Audi. Po co takie doświadczenia robisz. Masz już pomieszane składowe od 3 różnych silników, i trzeba ieć dużą wiedzę i doswiadczenie żeby wiedziec na ile to bedzie współgrać. Znać wydajnośc itd. Listwę z regulatorem bym założył właściwą nie znając dokjładnie tematu.
[ Dodano: Nie Gru 20, 2009 11:20 am ]
no i te wtryski z Audi. Po co takie doświadczenia robisz. Masz już pomieszane składowe od 3 różnych silników, i trzeba ieć dużą wiedzę i doswiadczenie żeby wiedziec na ile to bedzie współgrać. Znać wydajnośc itd. Listwę z regulatorem bym założył właściwą nie znając dokjładnie tematu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- dj241
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: ndz kwie 15, 2007 14:14
- Lokalizacja: Knyszyn / Białystok
- Kontakt:
co do lambdy to czy odpięta czy podpięta to nic nie zmienia. dalej kuleje jak sie nagrzeje .
gdy odepnę w ogóle wtyczkę z niebieskiego czujnika temp. to nie chce się wkręcać w obroty i nie ciągnie .
poprzedni silnik to był 1P z syncro .
czy po włożeniu wtrysków od tego 1.8 może coś się poprawić ? regulator ciśnienia paliwa będzie wymieniony na taki jak być powinien.
[ Dodano: 26 Gru 2009 16:22 ]
regulator paliwa siedzi 3bar i dalej jest to samo, schodzi z obrotów i gaśnie przy określonej temperaturze
gdy odepnę w ogóle wtyczkę z niebieskiego czujnika temp. to nie chce się wkręcać w obroty i nie ciągnie .
poprzedni silnik to był 1P z syncro .
czy po włożeniu wtrysków od tego 1.8 może coś się poprawić ? regulator ciśnienia paliwa będzie wymieniony na taki jak być powinien.
[ Dodano: 26 Gru 2009 16:22 ]
regulator paliwa siedzi 3bar i dalej jest to samo, schodzi z obrotów i gaśnie przy określonej temperaturze
mój potworek http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=211569
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości