Jakie przewody wysokiego napiecia polecacie? Oczywiscie niedrogie jakies aby w miare pochodzily ... mam MK2 1.3 + LPG wiec jakies aby z LPG dobrze wspolgraly... czy wymienic odrazu ta kopolke z palcem czy jak sie to fachowo nazywa i ile kosztuje?
Bo jak odpale silnik z rana i chwile pochodzi to po jakies 1-2min zaczyna tak chodzic lekko jak traktor ... moim zdaniem to przewody ... bylem u mechanika i nic nie wykazalo, ze cos jest zepsute, tez mysli, ze to przewody.
Jeszcze zapomnialem dodac, ze swiece mam nowe NGK
[MK2] Jakie przewody wys. napiecia?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
W passacie mam świece NGK, w golfie polskie iskry (24 zł/kpl, jednoelektrodowe, wersja "gaz"). Oba rodzaje są spoko, w golfie był straszny bajzel z motorem, przebicia na przewodach WN, spalona uszczelka pod głowicą, a na iskrach żadnych śladów nieprawidłowego spalania, nalot taki, jakby wszystko było ok, świece pracowały jak trzeba.
Po założeniu iskier kable (taniutkie Sentechy, które w pierwszym momencie spisałem na straty) zostały umyte w denaturacie, i jest spox, skończyły się przebicia.
W passacie też teraz założę Iskry, ale z 3 elektrodami. Wcześniej 200 tysia latałem na iskrach innymi autami i nigdy nie padła świeca. Chociaż sam uważam za najlepsze NGK i Beru, mam ochotę na taki eksperyment. Napiszę jakie rezultaty.
Z kablami są 2 szkoły: albo droższe (NGK, BERU) za ok. 190-200 zł, albo zupełnie tanie, jak pisze TAZ, regularnie zmieniane. Te droższe jest sens zakładać wtedy, gdy auto non stop stoi pod chmurką, lepiej znoszą wilgoć.
Po założeniu iskier kable (taniutkie Sentechy, które w pierwszym momencie spisałem na straty) zostały umyte w denaturacie, i jest spox, skończyły się przebicia.
W passacie też teraz założę Iskry, ale z 3 elektrodami. Wcześniej 200 tysia latałem na iskrach innymi autami i nigdy nie padła świeca. Chociaż sam uważam za najlepsze NGK i Beru, mam ochotę na taki eksperyment. Napiszę jakie rezultaty.
Z kablami są 2 szkoły: albo droższe (NGK, BERU) za ok. 190-200 zł, albo zupełnie tanie, jak pisze TAZ, regularnie zmieniane. Te droższe jest sens zakładać wtedy, gdy auto non stop stoi pod chmurką, lepiej znoszą wilgoć.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości