Problem z Toledo II 2.3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

JJ85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 09:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Problem z Toledo II 2.3

Post autor: JJ85 » pt gru 04, 2009 17:31

od pewnego czasu zmagam sie z bolaczkami mojego samochodu mianowicie na VAGu wychodza bledy tego typu


04EB Przekaznik pompy paliwa
przerwa/zwarcie do masy
04E1 Wtryskiwacz cylinder 1
przera/zwarcie do masy
04E21 Wtryskiwacz cylinder2
przera/zwarcie do masy
04E3Wtryskiwacz cylinder 3
przera/zwarcie do masy
04E4 Wtryskiwacz cylinder4
przera/zwarcie do masy
04E5 Wtryskiwacz cylinder 5
przera/zwarcie do masy
02F6 system powietrza dodatkowego
przera/zwarcie do masy
04D3Zawor powietrza dodat.
przera/zwarcie do masy
04DFZawor odpowietrzania zabiornika pal.
przera/zwarcie do masy
0229Przeplywomierz pow. masowy
przera/zwarcie do masy

auto podczas jazdy samo gasnie jak przy wylaczeniu silnika bez wzgledu na to czy jest cieple czy zimne , po normlanym wylaczeniu odpala za ktoryms razem (objaw jest taki ze wskakuje na normalne obroty poczym tak jakby mu ktos odcial zasilanie , oboty spadaja auto nie reaguje na gaz )..

Dodam ze auto mialo sprawdzane i czyszczone wszystkie masy , elektryk obstawia ze ot moze byc sterownik silnika padniety albo czujnik polozenia walu (tyle ze nie wykazuje go na bledach) jakie macie inne sugestie ?
Ostatnio zmieniony pt gru 04, 2009 17:44 przez JJ85, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » sob gru 05, 2009 12:28

Jakby jakaś złączka nie łączyła, bo za dużo tych usterek za jednym razem



JJ85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 09:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: JJ85 » sob gru 05, 2009 14:06

No tylko gdzie albo jaka jest najbardziej prawdopodobna , dlatego nie lubie jak sypie sie elektronika bo ciezko znalezc przyczyne :grrr:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob gru 05, 2009 14:58

wszystko to wisi pod jedym sterownikiem - przekaźnikiem zwanym na schemacie przekaźnikiem sterowania. Mam tylko schemat więc nie wiem gdzie toto siedzi, ale zapewne wystarczy zmienić lub tylko docisnąć. Dodatkowo przekaźnik ten jest powiązany ze sygnałem zapłonu od kluczykya i włącznikami dzrwiowymi, dejrzewam więc że może chodzić o immo. Bardziej konkretnie nie umiem pomóc ale ze schematu w dość oczywisty sposób wynika tyle co napisałem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

JJ85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 09:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: JJ85 » ndz gru 06, 2009 11:56

a masz moze jakis nr tego przekaznika albo cos zeby go poszukac ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 06, 2009 12:25

niestety ma tylko prosty schemat, popytaj może na forum seata, a być może podbny układ mają mk4 czy bory z z tym silnikiem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

JJ85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 09:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: JJ85 » ndz gru 06, 2009 14:47

Pawle a moze to byc ktorys z tych przekaznikow ?

http://klubseata.pl/forum/index.php?topic=9632.0


ten R12 moglby za to odpowiadac ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 06, 2009 15:23

naprawdę nie wiem, ale co szkodzi poruszać wszystkimi, docisnąć


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

JJ85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: pn sie 10, 2009 09:18
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: JJ85 » ndz gru 06, 2009 20:09

mowisz lopatologicznie sie jutro obada :) dzieki za wszytsko jak cos wykminie to napisze :)

[ Dodano: 26 Mar 2010 22:21 ]
moze sie komus kiedys przyda po wielu trudach okazalo sie ze to plus od sterownika szwankowal nawet w serwisie seata nie mogli do tego dojsc wystarczyl dobry elektryk :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 295 gości