ABF pracuje na dwóch garach...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gadom67
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 25, 2008 21:29
Lokalizacja: Dobre Miasto
Kontakt:

ABF pracuje na dwóch garach...

Post autor: gadom67 » wt gru 01, 2009 22:46

Siemano.Mam taki proble mz ABFem.Po odpaleniu silnik pracuje na dwóch garach(2-3) na 1 i 4 w momencie odłaczania przewodow nic sie nie dzieje.Wymienilem przewody,swiece,kupulke,palec,przerzucalem aparat ,cewke i nadal to samo.Wyczyscilem wszystkie masy bo byly zajumanei nadal to samo.Wzialem sie za uklad paliwowy.W momencie pracy silnika na cisnieniomierzu pakazywało mi 2.9 bara gdy dodałem gazu spadało do ok 2,4 czyli chyba jest git.Z ciekawosci wykrecilem listwe wtryskow i przekrecilem kluczyk w celu sprawdzenia czy wszystkie wtryski pracuja i co sie okazało???? wtryski chodzily na zmiane 1 pozniej 3 pozniej 2 a 4 sie nie zalaczal;> zmienilem inna listwe i nadal to samo.Dojscie kabli do sterownika jest.KAzdy po kolei sprawdzialem i 4 kable mialy tylka jedna kombinacje a jeden z nich przy wtryskach mial kolor czerwony mial kilka kombinacji a w jednym momencie(uzywajac ustawienie z dzwiekiem czyli TIIIIiiiiiii ;p ) jakos dziwnie sie załamywał. CZy ktos ma jakis pomysł bo ja juz 4 dzien w garazu siedze i nic mam pomysłow.Z gory wielkie dzieki za kazda odp.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » wt gru 01, 2009 23:13

Na tych celindrach co nie pali sciagni kostki od wtryskow i sprawdz napiecie Na jednym pinie ma byc zasilanie jak auto pracuje na drugim pinie przerywana masa Sprawdz na tych celindrach cisnienie bo moze brak jest cisnienia bylo to by spowodowane przedmuchaniem uszczelki po miedzy celindrami Ale sprawdz dokladnie elektryke



Awatar użytkownika
gadom67
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 25, 2008 21:29
Lokalizacja: Dobre Miasto
Kontakt:

Post autor: gadom67 » wt gru 01, 2009 23:16

cisnienie jest po 11 na kazdym.Sprawdze jutro to co napisales.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt gru 01, 2009 23:51

gadom67 pisze:wtryski chodzily na zmiane 1 pozniej 3 pozniej 2 a 4 sie nie zalacza
sprawdx jakoś dopinając miernik z boku bez odłączenia wtyczki czy przy ECU tez niema impulsów masy na wtryski. Jesli ni bedzie to cóż, ECU uwalony


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
gadom67
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn lut 25, 2008 21:29
Lokalizacja: Dobre Miasto
Kontakt:

Post autor: gadom67 » śr gru 02, 2009 15:29

Dzisiaj po spokojnym przemysleniu i obejzeniu dokladnym Ecu zauwazylem ze jeden pin byl zgiety i robiło sie jakies zwarcie ;/ i na tym konczy sie cała afera z moim ABFem hehe dzieki za pomoc



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 250 gości