
golf 2 po naciągnięciu paska świeci się kontrolka ładowania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:22
- Lokalizacja: Mińsk Maz
golf 2 po naciągnięciu paska świeci się kontrolka ładowania
Witam W golfie 2 1.6 benzyna po naciągnięciu paska (piszczał) świeci się kontrolka braku ładowania Proszę o podpowiedż 

Ostatnio zmieniony sob lis 28, 2009 22:57 przez mariuszafo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:22
- Lokalizacja: Mińsk Maz
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
A luz osiowy? Może być w alternatorze aż taki luz osiowy? nie spotkałem się z tak dużym by szczotki zjeżdżały z pierścieni, ale tylko to mi przychodzi do głowy.
Po całkowitym popuszczeniu paska - spróbuj jak gdyby wyciągnąć koło pasowe z alternatora, lub go wcisnąć do środka - chodzi o to czy ma luz na osi.
Po całkowitym popuszczeniu paska - spróbuj jak gdyby wyciągnąć koło pasowe z alternatora, lub go wcisnąć do środka - chodzi o to czy ma luz na osi.
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 00:22 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:22
- Lokalizacja: Mińsk Maz
- jajcoul
- Ma gadane
- Posty: 192
- Rejestracja: sob sty 22, 2005 21:08
- Lokalizacja: Łobez / Szczecin
- Kontakt:
albo wytarte szczotki na alternatorze... mozliwe ze delikatne przesuniecie walka przy naciaganiu paska powoduje to, ze szczotka nie doktyka pierscienia. Mialem tak kiedys w Nissanie, okazalo sie zze szczotki byly wytarte praktycznie do zera
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/94/c366305921d0945e.jpg[/img][/url]
Moje MK2 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3824007#3824007
Moje MK2 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3824007#3824007
-
- Nowicjusz
- Posty: 4
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 11:22
- Lokalizacja: Mińsk Maz
Wyjmowałem regulator napięcia i szczotki OK
[ Dodano: 30 Lis 2009 22:42 ]
Dzisiaj zmierzyłem napięcie na alternatorze Na śrubie przy alternatorze jest 13,2V an akumulatorze 12,8 napięcie nie zmienia się przy zwiększaniu obrotów Pomiar zrobiony na malym obciążeniu (wyłącznne światła dmuchawy itp) Po lekturze forum obstawiam : regulator napięcia (chociaż szczotki OK ) kolo pasowe alternatora, pasek klinowy Wszystkie inne pomysły mile widziane
[ Dodano: 30 Lis 2009 22:42 ]
Dzisiaj zmierzyłem napięcie na alternatorze Na śrubie przy alternatorze jest 13,2V an akumulatorze 12,8 napięcie nie zmienia się przy zwiększaniu obrotów Pomiar zrobiony na malym obciążeniu (wyłącznne światła dmuchawy itp) Po lekturze forum obstawiam : regulator napięcia (chociaż szczotki OK ) kolo pasowe alternatora, pasek klinowy Wszystkie inne pomysły mile widziane
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 81 gości