Jak wymienić simering na wale silnika od strony rozrządu MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Jak wymienić simering na wale silnika od strony rozrządu MK3

Post autor: Paweł Marek » sob lis 26, 2005 17:23

Pytanie jak w temacie. Rozbiórka taka jak do wymiany paska rozrządu jest dla mnie prosta. TYlko co dalej. Jak odkręcić koło zębate paska od wału, wystarczy zablokować silnik na biegu czy jakoś inaczej, czy trzeba dla wymiany siemeringu odkręcić pokrywę przednią czy się obejdzie. Dzięki za ew. odpowiedzi.

[ Dodano: Sob Lis 26, 2005 5:14 pm ]
pozwolę sobie odnowić temat, może ktoś mio pomoże. Sorki.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lis 26, 2005 23:55

Ha ta śruba jest tak a raczej powinna byc tak doje...na że trzeba sposobem.Ja zawsze robiłem to tak:zwalałem miskę olejową i blokowałem wał korbowy opierając jego przeciw wagę o blok silnika porostu wkładałem pomiędzy te elementy klocek drewniany.NIEMA CHAKA klucze giołem i łamałem ale śruba zawsze puszczała a potem dalej dasz radę Pozdrawiam.PS dokręcasz tak samo.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 27, 2005 00:03

Dzieki serdeczne. Własnie tej śróby sie bałem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
gigi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt mar 29, 2005 11:43

Post autor: gigi » ndz lis 27, 2005 00:36

heheh, dobre
nie prościej odkręcić kluczem pneumatycznym?
A takie walenie młotkiem to raczej niezdrowe dla panewek ...


Golfik Europe GL 1.6 ABU

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » ndz lis 27, 2005 01:02

niektórzy uzywają do tego rozrusznika :P, ale tylko do odkrecania - przykręcić bez blokady się nie da


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz lis 27, 2005 12:35

Nikt tu niemówi o waleniu młotkiem



malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz lis 27, 2005 14:20

eee, panowie, idie spokojnie, zblokowac mozna wkrecajac 2 sruby w kolo, i wsadzic 3 srobe w ucho silnika, przy misce olejowej... nie trzeba odkrecac miski, potem klucz zakladasz, rurke metrowa i odkrecone, w druga strone tak samo, tylko kluczem dynamometrycznym sie powinno dokrecac niby ...
i jeszcze kolo pasowe z pompy wody...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 27, 2005 15:18

Dzięki za odpowiedzi. Pewnie potem muszę pokrywę z simeringiem ścignąć. Jak ona jest uszczelniona? Papierowa uszczelka czy coś specjalnego?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » ndz lis 27, 2005 18:11

uszczelka cos w stylu papieru - 6 czy 8 zlotych



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 334 gości