A więc, iskra jest, i to mocna, świece nawet moczą się, więc paliwo dociera, układ paliwowy szczelny, wszystko powinno być cacy, a kręcę i nic, totalnie nic...
Porównywałem z innym 1,6, gaźnikowcem na pierburgu 2 ee czy czasami kabli zapłonowych nie pomyliłem, teoretycznie w tym 1,6 na gaźniku kabel wn pierwszego garu jest w kopułce odwrócony o 180 stopni, czyli zamiast z przodu to z tyłu, podłączyłem kable (wydaje mi się) tak jak były, w kolejności 1-3-4-2, zaczynając od strony przeciwnej do głowicy, bo jestem wręcz przekonany, że tak było, nie wiem co dalej xDD Wiem, że może głupie to pytanie, ale proszę o pomoc, może ktoś mi wyjaśni co zrobić z tym silnikiem, jest to EG.
Chyba już ostatni problem a moim GTI...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Po tygodniu zakładasz nowy temat? Po co, kto pamięta o czym pisałeś wcześniej albo będzie szukał? Pokelj to do kupy z tamtym a ten potem usunę. Dlaczego kolejnośc przewodów miełaby być inna jak w podobnych silnikach? Możesz dać fotkę tego silnika w miarę dobrą?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 359 gości