Skracanie sprezyn????
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Skracanie sprezyn????
Witam mam do was pytanko czy skrocenie seryjnych sprezyn od mk3(chodzi mi tu o sprezyny np od Gt GTI lub calkiem seryjnych chyba to sa od wersji cl) czy takie sprezyny mozna skrocic o jeden zwoj lub dwa??? czy bedzie to mialo taki sam efekt jak sportowe sprezyny np -40mm. Mam zalozone w moim mk3 progresywne -40mm i jest troszke za twardo, Poradzcie cos. Pozdrawiam.
mozna skrocic, ale ja jestem za obrobka cieplną a nie za ucinaniem sprężyny, poszukaj zakladu ktory regeneruje sprezyny i u nich zrób obizenie seryjnych spręzyn poprzez obrobke cieplną i scisniecie sprezyny.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
GTO ma racje... skrocic to mozesz sam ale o pol zwoju ja tak robilem to bylo ok ja wiem 1cm nizej.. ale jak se obetniesz 1-2 zwoeje to duzo... a to nadal seyjna sprezyna poleci ci szybko amorek i tyle i bedzie pupa bo obnizysz auto i bedziesz owadzal na dziurach i docieral kolem bo bedzie duzy skok zawieszenie bo jak seryjne .. sprezyna sportowa jest progresywna i po 1 skoro jest krotza to musi byc twardsza zeby nie obcieralo nic po 2 ugina sie progresywnei czyli ze wzrostym nacisku ugina robi sie coraz twardsza i ugina sie coraz mniej...
ja tez mialem robic u kowala sprezyny oni moga to scisnac lub uciucac wlozyc do pieca i zahartowac ale to nei bedzie dzialac i tak jak sprezyna progresywna!
wiem ze w lodiz byl koles w BMW zrobil u kowala 1 raz.. po mieisacu chcial na wlasna odpowiedzialnosc jeszcz obciac i utwardzic i po 2 mies kolumna mu wywalila mocowanie i amor wyszedl góra i koles lezal w rowie...
dla mnei nizej = twardziej bo to oczywiste nastpestwa i nie ma co oszczedzac a jak eni chcesz miec twardo to bym zostawil seryjne..
pzdr
ja tez mialem robic u kowala sprezyny oni moga to scisnac lub uciucac wlozyc do pieca i zahartowac ale to nei bedzie dzialac i tak jak sprezyna progresywna!
wiem ze w lodiz byl koles w BMW zrobil u kowala 1 raz.. po mieisacu chcial na wlasna odpowiedzialnosc jeszcz obciac i utwardzic i po 2 mies kolumna mu wywalila mocowanie i amor wyszedl góra i koles lezal w rowie...
dla mnei nizej = twardziej bo to oczywiste nastpestwa i nie ma co oszczedzac a jak eni chcesz miec twardo to bym zostawil seryjne..
pzdr
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości