pare pytań do fachowców....vw golfII

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jank
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:33
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

pare pytań do fachowców....vw golfII

Post autor: jank » wt lis 22, 2005 21:19

witajcie mam kilka pytan bo dzisiejszy dzień obfitował u mnie w kilka nieprzyjemnych zdarzeń...otóz na początek aku w golfie był bez płynów a wiec "koledzy" dolali wody destylowanej i teraz po przejechaniu ok. 30km n ie mam szans na kilkakrotne uruchomienie ponowne silnika dlaczego? czy alternator nie doładuje aku?
Pozatym cos mi "świszczy" jak jade chyba pasek klinowy jak sie pozbyć świszczenia bo uszy pekają, i jeszcze jedno [ytanie czy przez kable wysokiego napięcia gdyby były uszkodzone mogą one rozładowywać aku? proszę o porady....



barnej19

Post autor: barnej19 » wt lis 22, 2005 21:25

napisz domnie na gg '



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » wt lis 22, 2005 21:27

Aku trzeba zabrać do domciu, naładować prostownikiem, najlepiej w temp. pokojowej. Jak tylko dolali wody, to jest tak, jakby go dodatkowo rozładowali. Alternator tego nie doładuje, zwłaszcza, jak jest zimno i ogólnie sprawność aku spada. Też mi spece.

Czy świszczy zależnie od prędkości obrotowej silnika, czy zależnie od prędkości jazdy?

Przez kable WN nie rozładujesz aku, co najwyżej silnik będzie mulił, trząsł się i nie będzie miał pełnej mocy, bo będzie gubił zapłony.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Awatar użytkownika
jank
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: czw lis 10, 2005 17:33
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: jank » wt lis 22, 2005 22:46

świszczy na obrotach tak twierdzi moja dziewczyna która ujeżdza to autko .....



Awatar użytkownika
tomekra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 477
Rejestracja: ndz lip 31, 2005 16:25
Lokalizacja: SKIERNIEWICE
Kontakt:

Post autor: tomekra » wt lis 22, 2005 22:57

jeśli chcesz sprawdzić czy to pasek weś sobie np płyn do mycia szyb , odpal silnik i popsikaj sasek w czasie pracy jak ucichnie na chwilkę to znaczy ze on jest winowajcą jak będzie tak samo głośno tzn, że trzeba szukać dalej


[url=http://www.vag-skierniewice.pl][img]http://images35.fotosik.pl/133/c7ee01e51af0ab20med.jpg[/img][/url]

barnej19

Post autor: barnej19 » śr lis 23, 2005 13:03

sprawć miernikiem czy ci ładuje jak nie to sprubuj naciągnoć pasek jak to nie pomorze to ci dioda prostująca się spaliła



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości