pytanie o pasek rozrządu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomasz28

pytanie o pasek rozrządu

Post autor: tomasz28 » czw lis 05, 2009 22:03

czy pasek gates powergrip jest wzmacniany czy nie??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14302
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw lis 05, 2009 23:59

tomasz28 pisze:czy pasek gates powergrip jest wzmacniany czy nie??
Hmm,co masz na myśli pisząc wzmacniany?
Wydaje mi się,że paski rozrządu wszystkie muszą być mocne i nie ma tu jakiegoś specjalnego zakresu wytrzymałościowego,który by dzielił paski na słabsze i mocniejsze.
Rozróżniać można paski bardziej lub mniej renomowanych firm.
Ja osobiście już Gates-a nie założę-trzeszczy jak choroba,a to wkurza ucho...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: pytanie o pasek rozrządu

Post autor: PinkFloyd » pt lis 06, 2009 00:01

tomasz28 pisze:czy pasek gates powergrip jest wzmacniany czy nie??
jak ma dopisek XS to wzmacniany



Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » pt lis 06, 2009 00:01

Jeśli do mk4 to są 2 rodzaje... jeden jest zwykły a drugi wzmacniany.Pozdro



tomasz28

Post autor: tomasz28 » pt lis 06, 2009 00:01

tzn że wytrzymują większe przebiegi, bo continental ma chyba takie dlatego pytam



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pt lis 06, 2009 00:04

tomasz28 pisze:tzn że wytrzymują większe przebiegi, bo continental ma chyba takie dlatego pytam
Tyle co fabryka wytrzymuje oryginalny pasek wraz znowymi kołami, rolkami i pompą. Wg mnie paski nie pekaja same z siebie- najczesciej przyczyna zatarte napinacze, niewymienione pompy wody lub wycieki oleju. Dlatego przy starym silniku przebiegi sie pwoinno skracać tym bardziej przy eksploatacji typowo miejskiej.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lis 06, 2009 00:42

PinkFloyd pisze:
tomasz28 pisze:tzn że wytrzymują większe przebiegi, bo continental ma chyba takie dlatego pytam
Tyle co fabryka wytrzymuje oryginalny pasek wraz znowymi kołami, rolkami i pompą. Wg mnie paski nie pekaja same z siebie- najczesciej przyczyna zatarte napinacze, niewymienione pompy wody lub wycieki oleju. Dlatego przy starym silniku przebiegi sie pwoinno skracać tym bardziej przy eksploatacji typowo miejskiej.
Słuchaj co pisze kolega PinkFloyd bo gada prawdę i tylko prawdę,,,
Nie ma tak naprawdę mocniejszych pasków i nie myśl ,że wytrzyma on 100tys więcej.
Akurat na rozrządzie w TDI nie ma co oszczędzać... bo skutki są :panna:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » pt lis 06, 2009 08:25

Haki pisze: Nie ma tak naprawdę mocniejszych pasków i nie myśl ,że wytrzyma on 100tys więcej.
Nikt nie napisał że 100tys więcej ale Gates robi te paski w 2 rodzajach-zwykły cieniutki i wzmacniany-gdzie gołym okiem widać że jest grubszy i sztywniejszy.

Pasek sam z siebie również potrafi się zerwać ale takie widziałem raczej w silnikach benzynowych...



tomasz28

Post autor: tomasz28 » pt lis 06, 2009 11:44

tak jest ten dopisek XS



kosynier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr sie 13, 2008 22:42
Lokalizacja: ZIEMIA

Post autor: kosynier » pt lis 06, 2009 18:05

koledzy pasek wzmacniany jest na przykład zalecany do silnika ALH NR.SILNIKA POWYZEJ 500 001 A OD NR 000001 DO 500 000 ZWYKŁY ,ale nie wiem dlaczego



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pt lis 06, 2009 19:19

kosynier pisze:koledzy pasek wzmacniany jest na przykład zalecany do silnika ALH NR.SILNIKA POWYZEJ 500 001 A OD NR 000001 DO 500 000 ZWYKŁY ,ale nie wiem dlaczego
Myślę ,że Niemieccy Inżynierowie nie na darmo zrobili takie normy by do 500 001 były mocniejsze. Widocznie tak już musi być i kropka.
Może to ze względu na budowę silnika lub jego moc.. nie wiem więc się nie wypowiadam :helm:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » pt lis 06, 2009 21:21

ja bym zakładał wzmacniany , troche droższy ,a też pasuje , jeżelli ci chodzi o cene , to możesz też założyć dayco wzmacniany , kosztuje mniej niż zwykły gates



Awatar użytkownika
erikt65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: erikt65 » pt lis 06, 2009 22:22

Temat był juz poruszany. Przypomnę że chodzi o to że od pewnego momentu były montowane pompy o wyższej wydajności i tym samym bardziej obciążające pasek.
Więcej można przeczytać tutaj
http://www.gates.com/europe/file_displa ... DI_SDI.pdf



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości