Przybiera oleju, dużo pali, ciężko odpala

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcin_mlody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sie 20, 2008 00:12
Lokalizacja: Śląsk

Przybiera oleju, dużo pali, ciężko odpala

Post autor: marcin_mlody » wt lis 03, 2009 00:47

Witam,
Mam MK2 z 1988r i mam z nim straszne problemy.
Jest to silnik 1,6 RF 53kW.
Problem taki, że cały czas przybywa oleju. Odessałem i dalej przybywa. Objawy dodatkowe to ciezko pali na ciepłym silniku (chyba ze od razu po zgaszeniu). Spalanie auta jesli chodzi o benzyne przeogromne. Śmierdzi paliwem przy mocniejszym przegazowaniu. Gaźnik od góry zalany paliwem. Gaźnik to Pierburg 2E. Silnik chodzi głośno i nierówno.
Na ciepłym albo caly czas gaśnie po puszczeniu gazu, albo jest ok, albo trzyma 1200 obrotów. Do tego nie dało się zmierzyć spalin tak jakby wydech był zapchany.
Słyszałem hipoteze ze moze to być uszkodzona pompa paliwa przez ktorą spływa benzyna przez skrzynie korbową do silnika.

Czy moze to miec zwiazek z zapchanym wydechem?

Co zrobić, żeby dojść do usterki, jak to sprawdzić i na co zwrócić uwagę.

P.S. Nowa kopułka i palec, nowe świece i przewody.

Z góry dziękuję za podpowiedź,
Marcin



Awatar użytkownika
pawex
Golfiarz
Golfiarz
Posty: 173
Rejestracja: sob mar 11, 2006 23:56
Lokalizacja: Sandomierz

Re: Przybiera oleju, dużo pali, ciężko odpala

Post autor: pawex » wt lis 03, 2009 01:05

marcin_mlody pisze:Co zrobić, żeby dojść do usterki, jak to sprawdzić i na co zwrócić uwagę.
Poczytaj sobie TUTAJ



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt lis 03, 2009 07:45

Jak nierówno pracuje,to znaczy,ze nie spale paliwa,które dostaje się do oleju.Napraw to czym prędzej,bo to może doprowadzić nawet do zatarcia silnika.
Spływające cylindrem w dół paliwo spłukuje olej z gładzi cylindrowej.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

marcin_mlody
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr sie 20, 2008 00:12
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: marcin_mlody » wt lis 03, 2009 20:50

To ja wiem, tylko co naprawić?
Co na pierwszy ogień? Gaźnik do regulacji?
Wymiana wydechu zeby dalo sie wyregulowac i wymiana pompy paliwa (mechanicznej) zeby byl spokoj?

Co jeszcze może być przyczyną?
Generalnie szkoda mi troche ze tak chodzi bo kupe serca i kasy w niego pakuje. Wlasnie koncze skladac w calosciu nowiutkie zawieszenie. A silnik bedzie lipa. Kurde musi mi przeglad przejsc bo nie moge oc bez przegladu wykupic i nie moge go przerejestrowac.

[ Dodano: 05 Lis 2009 06:12 ]
A może powiecie jak sprawdzic pompe mechaniczna? Jak ja wyciagne to jest dostep do membrany zeby zobaczyc czy cala?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 203 gości