1.8GT 90km szarpie i szczela w przepustnice

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

simon*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob sty 03, 2009 20:45
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

1.8GT 90km szarpie i szczela w przepustnice

Post autor: simon* » sob paź 31, 2009 21:48

Witam koledzy mam taki poblem mam mk2 syncro 1.8GT 90km na mechanicznym wtrysku
od jakiegoś czasu dzieje mi sie cos takiego odpale jest dobrze przejade sie kawałek
i zacznie szarpac i szczelac w przepustnice.raz to sie dzieje raz nie.zgasze go i jest znowu dobrze przejade i to samo.wymieniłem aparat zapłonowy,cewke,kable. i dalej to samo
paliwo dostaje do rozdzielacza.co to moze byc moze ktoś sie juz z tym spotkał mam juz go dosc :crazy:


Takie małe biołe i bez dach 16V

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » sob paź 31, 2009 22:43

bez diagnozy g zrobisz ale moze jesli to bydle ma sonde ona klekla???


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

simon*
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob sty 03, 2009 20:45
Lokalizacja: TarnoVWskie Góry
Kontakt:

Post autor: simon* » sob paź 31, 2009 22:56

evolution, ma sonde
odpalisz go zapali bez problemu chodzi idealnie zagrzeje sie i cos go pier..nie i kapa
a teraz to juz wogule nie zapali

[ Dodano: 31 Paź 2009 22:01 ]
on ma tez kata moze byc tak ze kat jest zatkany i jak sie zagrzeje przegrzewa sonde i daje złą informacje do kompa ?


Takie małe biołe i bez dach 16V

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz lis 01, 2009 10:45

nie wymyslaj sprawdz sonde sprawdz reszte i wymien co trzeba, choc po objawach ona siadla


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

baloon21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt cze 19, 2009 22:54
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: baloon21 » ndz lis 01, 2009 12:08

Powiedzcie mi czy i jak da się ominąć sondę w kompie, mam ten sam silnik, kat został wycięty za kadencji poprzedniego właściciela tak więc sonda już chyba nie jest mi potrzebna/



lipass
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8522
Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:59
Lokalizacja: WK
Kontakt:

Post autor: lipass » pt lis 06, 2009 23:35

baloon21 pisze:tak więc sonda już chyba nie jest mi potrzebna
a jak ecu ma sterować zapłonem? sonda i tak jest przed katem...

[ Dodano: 06 Lis 2009 22:36 ]
baloon21 pisze:czy i jak da się ominąć sondę w kompie
dać się da - emulatorem



Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » czw lis 19, 2009 21:09

lipass pisze: jak ecu ma sterować zapłonem?
w mk2 RP ecu nie steruje zapłonem, tylko podciśnienie.
Spróbuj przekręcić TPS w prawą stronę, tj. w stronę kabiny, do końca. U mnie to działało. Sondę miałem wymienianą na nową.
To samo się działo kiedy miałem zapłon ustawiony książkowo. Musiał być trochę wyprzedzony (grzybek sprawny na aparacie) i było w miarę okej.


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości