Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
strikez
- Mały gagatek

- Posty: 87
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
- Lokalizacja: Legnica
-
Kontakt:
Post
autor: strikez » sob paź 31, 2009 09:37
witam potrzebuje konkretnych roznic miedzy tymi silnikami. nie jestem znawca tematu wiec fmic mi nic nie mowi zbytnio itp. ( chociaz pojecie o mechanice mam - motocykle ).
sytuacja chodzi taka ze mam asz i chcial bym go przerobic na arl bez pelnego swapa silnika ( nie oplacalne koszty ) a nie moge nigdzie znalesc drugiego takiego odpowiadajacego mi wyposazeniem i napedem
tematow szukalem ale znalazlem tylko poboczne informacje.
przepraszam za blad w oznaczeniu silnika - juz poprawione

Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 09:57 przez
strikez, łącznie zmieniany 1 raz.
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
-
doggie
- V.I.P.

- Posty: 10593
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » sob paź 31, 2009 09:41
np. inny kolektor, inne wtryski, inne turbo, inny program, inny IC
[ Dodano: Sob 31 Paź, 2009 ]
przede wszystkim ASV jest na pompie VP a ARL na pompowtryskach PD
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob paź 31, 2009 09:42
wszystko inne ... to w ogóle inna technologia

-
kris
- -

- Posty: 826
- Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: kris » sob paź 31, 2009 11:24
Tutaj przecież pisze o silniku ASZ a ARL, a one oba są na PD. Nic tu koledzy niema o ASV
Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie
-
doggie
- V.I.P.

- Posty: 10593
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » sob paź 31, 2009 11:27
kris60, przepraszam mój błąd, zasugerowałem się jego autem Auto: same golfy ;p
Silnik: ASV / 1Z
-
kris
- -

- Posty: 826
- Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: kris » sob paź 31, 2009 11:35
Z tego co się orientuje to ARL ma większe turbo i wydajniejsze wtryski
[ Dodano: 31 Paź 2009 10:37 ]
No i większy IC
Patrz w lusterka! Nieoznakowane radiowozy są wszędzie
-
damcio151
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 9190
- Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: damcio151 » sob paź 31, 2009 11:53
teraz jest ASZ, wcześniej był ASV ...
[ Dodano: Sob Paź 31, 2009 10:57 ]
wystarczy zapodać dobry program i będzie latał tak samo, lub nawet lepiej jak seryjny ARL
Ostatnio zmieniony sob paź 31, 2009 11:56 przez
damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
-
morfeusz86r
- Forum Master

- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Post
autor: morfeusz86r » sob paź 31, 2009 13:00
roznice ASZ a ARL tylko konkrety
napewno turbo, wtryski są te same AL,
fmic, program, bloki są te same
-
Kris-THC
- Gadatliwa bestia

- Posty: 592
- Rejestracja: pt lut 11, 2005 22:00
- Lokalizacja: Oława
- Auto: Polo 9N Audi A3 8P Golf MK4
- Silnik: AHF
-
Kontakt:
Post
autor: Kris-THC » sob paź 31, 2009 13:00
A wał korbowy i korby są identyczne jak w ASZ?
Moc jest w mieście Łodzi gdzie bieganie psom szkodzi.
V.A.G.-ina way

VAGina family

Today, tomorrow, VAGina

-
doggie
- V.I.P.

- Posty: 10593
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Post
autor: doggie » sob paź 31, 2009 13:10
w 100%-tach
-
strikez
- Mały gagatek

- Posty: 87
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
- Lokalizacja: Legnica
-
Kontakt:
Post
autor: strikez » sob paź 31, 2009 22:58
chodzi o to ze plan byl kupic arl i ciagnac go ile da rade w gore. ale nigdzie nie ma interesujacej mnie opcji. mam asz w garazu i dla tego pytam o mozliwosc przerobki na arl i potem ciagniecia dalej jako arl'a w gore.
wiec prosil bym wiecej informacji na temat turbo i jakie sa tu a jakie tu wtryski oraz co od razu lepiej wlozyc. ( 3 informacje na raz )
ze bloki sa takie same to wiem. ale czy fmic i soft aby na pewno taki sam ?
jakie jeszcze roznice.
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
-
morfeusz86r
- Forum Master

- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Post
autor: morfeusz86r » ndz lis 01, 2009 17:05
strikez pisze:ale czy fmic i soft aby na pewno taki sam ?
nie
-
jaro789
- Użytkownik

- Posty: 393
- Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:56
- Lokalizacja: ngi
-
Kontakt:
Post
autor: jaro789 » ndz lis 01, 2009 18:41
w arl masz fimc a w azs masz simc
jak bedziesz modził to i tak fimc będzie, albo arl z metalowymi boczkami albo jakiś custom
turbo arl jest ciut wieksze a zarazem bardziej wydajne
bierz azs i nim kombinuj to to samo co arl
skoro różnią się turbiny to i mapy będą troszke inne
w azs będzie mniejszy boost i mniej paliwa
ale program i jest to samo
-
strikez
- Mały gagatek

- Posty: 87
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 01:44
- Lokalizacja: Legnica
-
Kontakt:
Post
autor: strikez » ndz lis 01, 2009 21:11
wiec prosil bym o info ktore wtryskiwacze wlozyc,
jakie turbo oryginalnie siedzi w ARL a jakie w ASZ
czym sie rozni fmic od smic bo jak rozumiem jest to chlodnica IC
co to sa te metalowe boczki or custom
i pytanie bonusowe czy cos da sie spasowac z audi a8 2,5tdi

bo mam takowa na czesci.
seat inca 1.9sdi - aktual
seat cordoba 1.6 - aktual
vw golf mk4 1.9tdi 110km automat AHF - aktual
vw golf variant mk3 1.9tdi 1z - aktual
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości