Cięgna w układzie nagrzewania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Zbikra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pt lis 04, 2005 21:27
Lokalizacja: dom

Cięgna w układzie nagrzewania

Post autor: Zbikra » sob lis 19, 2005 00:34

Wymieniałem nagrzewnicę w swojej Jetce i chyba skopałem coś przy składaniu bo:
- przy ustawieniu dźwigienki sterującej nawiewem na jedną z trzech pierwszych pozycji (tj. nawiew na nogi, nawiew na nogi o tułów, nawiew na tułów) to powietrze "wali" tylko na nogi
- przy ustwieniu dźwigienki na ostatniej pozycji (nawiew na szyby) jest OK, powietrze "wali" na szyby.
Jeśli chodzi o dźwigienkę temperatury nawiewu to jest OK - przy ustawieniu z lewej strony wieje zimne, z prawej - ciepłe powietrze.
Co mogłem skopać przy montażu ?



bogus_z
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bogus_z » sob lis 19, 2005 00:52

w mk3 w obudowie nagrzewnicy sa dwie przepustnice od kierowania pow. i one ze soba wspolpracuja.byc moze jetka tez tak ma.moze pamietasz zebys je rozlaczal?
to jest tylko podpowiedz, nie rozwiazanie problmu.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob lis 19, 2005 16:21

Cięgno podłączyłeś na bolczyk ale czy zapiąłeś zabezpieczenie ,blokadę pancerza, taka blaszka.Jak nie to tak właśnie będzie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości