Parujace halogeny soczewkowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

TomeQTomeQ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 17:22
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Parujace halogeny soczewkowe

Post autor: TomeQTomeQ » ndz paź 25, 2009 14:06

czy ktoś jakos poradził sobie z tym tematem ? bo np mam taki dwa pomysły

1 wyciagnać uszczelkę tą czerwoną okragłą
2 wywiercić dziurę wiertarka na dole halogenu


my ride ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3203306&sid=50d56bba1eecfd954973b856e92bf403#3203306

Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Post autor: prezesik25 » ndz paź 25, 2009 14:39

jak będziesz miał otwór to po wyłączeniu halogenu zacznie się ochładzać powietrze w halogenie, a tym samym zmniejszać swoją objętość, przez co będzie "zasysał" wilgotne powietrze do środka, które zacznie się skraplać. Po włączeniu halogenu krople zaczną parować i będziesz miał zaparowany halogen. Najlepiej kompletnie cały halogen uszczelnić silikonem. Ja u siebie w miejscu halogenów mam światła dzienne na żarówkę 21W i chyba tez musze je uszczelnić, bo parują, choć oryginalnie mają u góry otwór wentylacyjny podobny do przylutowanej w poziomie rurki odpowietrzającej. Chodzi o to, aby nie nakurzyło się do halogenu, a i była dobra jego wentylacja, choć u mnie wogóle nie zdaje to egzaminu...

Spróbuj uszczelnić od zewnątrz halogen silikonem w miejscu łączenia szkła z obudową, no i sprawdzić uszczelki.
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 14:40 przez prezesik25, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Obrazek

enesen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 297
Rejestracja: ndz maja 31, 2009 15:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: enesen » ndz paź 25, 2009 14:54

ale po co chcesz wiercić skoro tam jest fabryczna dziura w tej czarnej zatyczce?
Mi parowały bo przy składaniu ta uszczelka sie przekrzywiła, po poprawieniu wszystko ok



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » ndz paź 25, 2009 22:08

Właśnie to przerabiam co kolega z pierwszego postu.

ja swoje szkła mogłem odkleić od obudowy za pomocą paznokcia.

Kup sobie albo klej do szyb samochodowych albo sylikon czarny i wklej na nowo szkła do obudowy, wyczyść miejsca styku z tym pomarańczowym oringiem i udrożnij fabryczny otwór odpowietrzający w tylnej cześci halogenu. A i podczas składania zwróć uwagę, żeby ci się kabelki od żarówki nie podwinęły pod białą uszczelkę.

broń Cię Boże nie wierć nowych otworów w obudowie
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 22:09 przez danioo, łącznie zmieniany 1 raz.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości