Elektrozawór pompy różnice
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Elektrozawór pompy różnice
witam. czy elektrozawor na glowiczce tlokorozdzielacza ma wplyw tylko na gaszenie silnika.
chce zalozyc jeszcze raz tlokorozdzielacz do pompy(innej) ale zastanawiam sie czemu wartosc kata wtrysku musze ustawiac na ok.1,5mm(to chyba raczej duzo dla 10mm i wogole dla poczatku tloczenia)
elektrozawor jest od 1.6td.
chce zalozyc jeszcze raz tlokorozdzielacz do pompy(innej) ale zastanawiam sie czemu wartosc kata wtrysku musze ustawiac na ok.1,5mm(to chyba raczej duzo dla 10mm i wogole dla poczatku tloczenia)
elektrozawor jest od 1.6td.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Tak.Elektrozawór ma tylko i wyłącznie odcinać i podawać dawkę paliwa.JABcok20 pisze:czy elektrozawor na glowiczce tlokorozdzielacza ma wplyw tylko na gaszenie silnika.
Ja kupiłem głowiczkę 10mm od TDI (obecnie jeżdżę na niej) i po dwóch czy trzech dniach padł w niej zawór.Założyłem od 1,6TD i jeżdżę nadal.Żadnych zmian nie zaobserwowałem

No jakoś tak już jest.Po założeniu głowiczki 10mm i próbie ustawienia kąta wtrysku zegarem i lampą zaczęło brakować zakresu regulacji pompą,silnik tłukł się jak choroba,a turbina prawie wcale nie chciała wstawać.Ustawiłem na słuch i wszystko jest cacy.Turbo wstaje prawidłowo,daje konkretne ciśnienie,silnik pracuje ciszej,odpala bezproblemowo,a koła marszczą asfaltJABcok20 pisze:zastanawiam sie czemu wartosc kata wtrysku musze ustawiac na ok.1,5mm(to chyba raczej duzo dla 10mm i wogole dla poczatku tloczenia)

a to juz ciekawe, ze az tak mocno musisz wyprzedzic kat wtrysku aby to hulalo, u mnie na 10mm wrecz przeciwnie. Jak ustawilem zegarem na ksiazkowa wartosc 1,03mm dla AAZ, to strasznie klekotal zimny, a cieply na postoju normalnie ale przy jezdzie juz od 2000rpm sam jak dzik wkrecal sie w obroty [lekki timing jest] tyle ze ten klekot mocno metaliczny byl
obecnie jest cos okolo ~0,60 mm i jest OK 


Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 09:48 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
u mnie wstawanie turbo bylo bez roznicy bo mam VNTMichaś_1977 pisze:No właśnie mrozoo, ja też musiałem trochę opóźnić,bo tak metalicznie walił po uszach,że szok...Turbo słabiej wstawało i ciśnienie było marne.Teraz hula jak talalamrozoo pisze:tyle ze ten klekot mocno metaliczny bylobecnie jest cos okolo ~0,60 mm i jest OK

Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
widze, że wszyscy hcą przerzucić sie na mtdi;)
[ Dodano: Nie Paź 25, 2009 10:44 ]
u mnie jak ustawie na wartość ok. 1mm kopci na biało jak oszalały i przerywa. dopiero przeloze koło o ząbek to jestem w stanie coś ustawić. pozatym musze zmienić tłokorozdzielacz co mam 9mm bo umiera:(
w głowiczce te nurniki czy jakoś mam od 1.6td. Może dlatego taka wartość?
albo sprężyny tłokorozdzielacza mam nie te? Już sam nie wiem?
Michaś_1977, skąd masz tlokorozdzielacz?
był pewniak jak kupywałeś? ile dałeś?
[ Dodano: Nie Paź 25, 2009 10:44 ]
u mnie jak ustawie na wartość ok. 1mm kopci na biało jak oszalały i przerywa. dopiero przeloze koło o ząbek to jestem w stanie coś ustawić. pozatym musze zmienić tłokorozdzielacz co mam 9mm bo umiera:(
w głowiczce te nurniki czy jakoś mam od 1.6td. Może dlatego taka wartość?
albo sprężyny tłokorozdzielacza mam nie te? Już sam nie wiem?
Michaś_1977, skąd masz tlokorozdzielacz?
był pewniak jak kupywałeś? ile dałeś?
w pompce mam fale z PSA, a co do mTDI to bedzie tyle ze TDI z ECU niebawem 

Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
mam pompke idealna do mtdi od cromy 11mm wałek 20mmmrozoo pisze:co do mTDI to bedzie tyle ze TDI z ECU niebawem
podobno z 1z na niej osiagniesz 120km
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 11:53 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
spoko, ja bede komlpetnego swapa robil motor, wiazka , ecu zeby to mialo rece i nogiJABcok20 pisze:mam pompke idealna do mtdi od cromy 11mm wałek 20mmmrozoo pisze:co do mTDI to bedzie tyle ze TDI z ECU niebawem
podobno z 1z na niej osiagniesz 120km

Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
arwamarwam pisze:mrozoo,
jak tak mi dalęj będzie auto robić pod górę to chyba będziesz miał silnik po remoncie
a co sie dzieje? Ja juz znalazlem kompletnego afn'a ze skrzynia wiazka ECU, musisz sie streszczac z decyzja:P
Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
moze sprobowalbys zbudowac taki patent ze sterowaniem do VNT jaki ja mam[wzorowany na Apsiku] ? ... A co do GT2052v to ja mam jedna tylko troche olej puszcza ale niebawem bedzie to zlikwidowanearwam pisze:najpierw sprzęgło teraz turbo ; założyłem GT1756VK i okazało sięże nie ma jak sterowania zabudowaćmrozoo pisze:a co sie dzieje?bo jest za mało miejsca między grodzią a turbem. chyba to wystaię na sprzedaż a będę szukał poczciwej GT2052V

Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE
nie chcesz się zamienić?.mrozoo pisze:A co do GT2052v to ja mam jedna tylko troche olej puszcza ale niebawem bedzie to zlikwidowane
myślałem nad tym ale niestety nie ma na to miejsca.moze sprobowalbys zbudowac taki patent ze sterowaniem do VNT jaki ja mam[wzorowany na Apsiku] ?
jak nie zapomnę to foto wrzucę później w moim temacie.
narazie wrócę do ori turbo a sam będę czegoś innego szukał.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości