Elektrozawór pompy różnice

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Elektrozawór pompy różnice

Post autor: JABcok20 » sob paź 24, 2009 22:41

witam. czy elektrozawor na glowiczce tlokorozdzielacza ma wplyw tylko na gaszenie silnika.
chce zalozyc jeszcze raz tlokorozdzielacz do pompy(innej) ale zastanawiam sie czemu wartosc kata wtrysku musze ustawiac na ok.1,5mm(to chyba raczej duzo dla 10mm i wogole dla poczatku tloczenia)
elektrozawor jest od 1.6td.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 25, 2009 08:59

JABcok20 pisze:czy elektrozawor na glowiczce tlokorozdzielacza ma wplyw tylko na gaszenie silnika.
Tak.Elektrozawór ma tylko i wyłącznie odcinać i podawać dawkę paliwa.
Ja kupiłem głowiczkę 10mm od TDI (obecnie jeżdżę na niej) i po dwóch czy trzech dniach padł w niej zawór.Założyłem od 1,6TD i jeżdżę nadal.Żadnych zmian nie zaobserwowałem :bajer: .
JABcok20 pisze:zastanawiam sie czemu wartosc kata wtrysku musze ustawiac na ok.1,5mm(to chyba raczej duzo dla 10mm i wogole dla poczatku tloczenia)
No jakoś tak już jest.Po założeniu głowiczki 10mm i próbie ustawienia kąta wtrysku zegarem i lampą zaczęło brakować zakresu regulacji pompą,silnik tłukł się jak choroba,a turbina prawie wcale nie chciała wstawać.Ustawiłem na słuch i wszystko jest cacy.Turbo wstaje prawidłowo,daje konkretne ciśnienie,silnik pracuje ciszej,odpala bezproblemowo,a koła marszczą asfalt :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 25, 2009 09:46

a to juz ciekawe, ze az tak mocno musisz wyprzedzic kat wtrysku aby to hulalo, u mnie na 10mm wrecz przeciwnie. Jak ustawilem zegarem na ksiazkowa wartosc 1,03mm dla AAZ, to strasznie klekotal zimny, a cieply na postoju normalnie ale przy jezdzie juz od 2000rpm sam jak dzik wkrecal sie w obroty [lekki timing jest] tyle ze ten klekot mocno metaliczny byl :) obecnie jest cos okolo ~0,60 mm i jest OK :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 09:48 przez mrozoo, łącznie zmieniany 1 raz.


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 25, 2009 09:55

mrozoo pisze:tyle ze ten klekot mocno metaliczny byl :) obecnie jest cos okolo ~0,60 mm i jest OK :bajer:
No właśnie mrozoo, ja też musiałem trochę opóźnić,bo tak metalicznie walił po uszach,że szok...Turbo słabiej wstawało i ciśnienie było marne.Teraz hula jak talala :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 25, 2009 10:04

Michaś_1977 pisze:
mrozoo pisze:tyle ze ten klekot mocno metaliczny byl :) obecnie jest cos okolo ~0,60 mm i jest OK :bajer:
No właśnie mrozoo, ja też musiałem trochę opóźnić,bo tak metalicznie walił po uszach,że szok...Turbo słabiej wstawało i ciśnienie było marne.Teraz hula jak talala :bigok:
u mnie wstawanie turbo bylo bez roznicy bo mam VNT :bigok:


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 25, 2009 10:29

mrozoo pisze:u mnie wstawanie turbo bylo bez roznicy bo mam VNT
Paaaanie mrozoo, to wcale dziwne :bajer: :wink:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz paź 25, 2009 11:40

widze, że wszyscy hcą przerzucić sie na mtdi;)

[ Dodano: Nie Paź 25, 2009 10:44 ]
u mnie jak ustawie na wartość ok. 1mm kopci na biało jak oszalały i przerywa. dopiero przeloze koło o ząbek to jestem w stanie coś ustawić. pozatym musze zmienić tłokorozdzielacz co mam 9mm bo umiera:(

w głowiczce te nurniki czy jakoś mam od 1.6td. Może dlatego taka wartość?
albo sprężyny tłokorozdzielacza mam nie te? Już sam nie wiem?
Michaś_1977, skąd masz tlokorozdzielacz?
był pewniak jak kupywałeś? ile dałeś?



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 25, 2009 11:50

w pompce mam fale z PSA, a co do mTDI to bedzie tyle ze TDI z ECU niebawem :bajer:


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » ndz paź 25, 2009 11:52

mrozoo pisze:co do mTDI to bedzie tyle ze TDI z ECU niebawem :bajer:
mam pompke idealna do mtdi od cromy 11mm wałek 20mm
podobno z 1z na niej osiagniesz 120km
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 11:53 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 25, 2009 11:54

JABcok20 pisze:
mrozoo pisze:co do mTDI to bedzie tyle ze TDI z ECU niebawem :bajer:
mam pompke idealna do mtdi od cromy 11mm wałek 20mm
podobno z 1z na niej osiagniesz 120km
spoko, ja bede komlpetnego swapa robil motor, wiazka , ecu zeby to mialo rece i nogi :chytry:


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 25, 2009 12:15

mrozoo,

jak tak mi dalęj będzie auto robić pod górę to chyba będziesz miał silnik po remoncie :goof:



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 25, 2009 12:19

arwam pisze:mrozoo,

jak tak mi dalęj będzie auto robić pod górę to chyba będziesz miał silnik po remoncie :goof:
arwam
a co sie dzieje? Ja juz znalazlem kompletnego afn'a ze skrzynia wiazka ECU, musisz sie streszczac z decyzja:P


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » ndz paź 25, 2009 12:43

arwam pisze:
mrozoo pisze:a co sie dzieje?
najpierw sprzęgło teraz turbo ; założyłem GT1756VK i okazało sięże nie ma jak sterowania zabudować :panna: bo jest za mało miejsca między grodzią a turbem. chyba to wystaię na sprzedaż a będę szukał poczciwej GT2052V
moze sprobowalbys zbudowac taki patent ze sterowaniem do VNT jaki ja mam[wzorowany na Apsiku] ? ... A co do GT2052v to ja mam jedna tylko troche olej puszcza ale niebawem bedzie to zlikwidowane :chytry:


Flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
Spawanie ukladow wydechowych/dolotowych metoda TIG
Customowe kolektory wydechowe
BIZON GARAGE

arwam

Post autor: arwam » ndz paź 25, 2009 12:51

mrozoo pisze:A co do GT2052v to ja mam jedna tylko troche olej puszcza ale niebawem bedzie to zlikwidowane :chytry:
nie chcesz się zamienić?.

moze sprobowalbys zbudowac taki patent ze sterowaniem do VNT jaki ja mam[wzorowany na Apsiku] ?
myślałem nad tym ale niestety nie ma na to miejsca.
jak nie zapomnę to foto wrzucę później w moim temacie.
narazie wrócę do ori turbo a sam będę czegoś innego szukał.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości