AAZ co poszło turbo czy pompa???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

AAZ co poszło turbo czy pompa???

Post autor: estek1988 » sob paź 24, 2009 00:10

witam jechałem wczoraj do pracy moim mk2 i przez chwile szarpnął najpierw raz a później zaraz drugi zwolniłem do 90 i 80 i nic się nie działo, pomyślałem że jakiś brudek był w ropie i to dlatego tak,ale dzisiaj jechałem do kumpla i 200 metrów od domu golf złapał muła i z 80 zrobiło mi się 40 na wolnych obrotach dojechałem do kumpla jadąc ok 70
na wstępie oblukałem węże czy się któryś nie poluzował ale wszystko ok
po powrocie do domu wjechałem do garażu i zobaczylem że przy próbie dodania dazu zaraz się dławi jakby go zalewało i do tego kopci zajebiaszczo na czarno
wcześniej śmigałem nim bez awari i zbierał się przyzwoicie, brałem paskaTDI z 94 roku
przy silniku grzebałem przy dawce i tyrbince oraz przy pinie w pompie...
a i zamiast robić gov moda ruszyłem śrubkę od wysokich obrotów i ją wykręciłem o ok 1 obrót



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 25, 2009 12:55

estek1988, a silnik nie pracuje głośno?
sprzawdź czy rozrząd sięnie rozjechał i koło na wale bo on potrafi dać nie źle do wiwatu



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » ndz paź 25, 2009 13:24

arwam pisze:sprzawdź czy rozrząd sięnie rozjechał i koło na wale
Też mi to "pachnie "klinem na wale.Nie odpalaj już bo jak arwam i ja dobrze wróżymy to każda próba odpalenia może się skończyć katastrofą dla silnika.Rozepnij rozrząd i sprawdż koło pasowe na wale.
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 13:26 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » ndz paź 25, 2009 17:14

silnik pracuje normalnie wczoraj walczyłem z tym problemem od rana,
sprawdzałem całe turbo i węże i turbinka cacy gwiżdze aż miło,wężyki od paliwa czyściłem,zbiornik, nawet wydech rozpinałem cały bo myślałem że ktoś mi kawał zrobił i włożył coś jakąś szmate itp,
ale dziwiło mnie że po odpaleniu szły bombelki powietrza przez wężyk od przelewu,a z pompy na łączeniu z sekcją zaczeło się lać jak z dzbuka
nna szczęście mam jeszcze silnik !.6 z pompą od 1V którą założyłem do 1.9
po tej przekładce jest jak ręką odjął, wszystko wróciło do normy tylko golf ma słabszego buta
jutro chciałem kombinować z przekładką góry pompy na tą z pinem od 1.9 do pompy 1v lecz nie wiem czy podejdzie
czy można przełożyć góre od pompy 1.9 z pinem do pompy 1v ????



arwam

Post autor: arwam » ndz paź 25, 2009 17:26

estek1988 pisze:ale dziwiło mnie że po odpaleniu szły bombelki powietrza przez wężyk od przelewu,
prawdopodobnie zaczeły Ci się zawieszać wtryski i nie masz w pompie od 1.9 tzw. nurników.
ja tak miałem przy przekładce na 11mm. z tym ż u mnie zawisły tak że po odpowietrzeniu pompy silnik tylko sięodezwał i natychmiast milkł.
a to że zaczeło cieknąć to mogło być przyczyną brakau ciśnienia wewnętrznego w pompie i dlatego silnik nie chciał się wkręcać.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz paź 25, 2009 20:33

estek1988 pisze:czy można przełożyć góre od pompy 1.9 z pinem do pompy 1v ????
Można,ale w 1V jest pompa 8mm więc efekt będzie mizerny,lecz jeździć będzie lepiej niż seria 1V.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » ndz paź 25, 2009 21:37

no to więc co jest z tą pompą nie tak???
problem zaczął się gdy zaczeło lekko kapać z pompy myślałem że leci z krućca z frezami od rozruchu zimnego silnika(ssania) kupiłem oringi ale leciało nadal i zobaczyłem że leci na łączeniu widocznym na fotce na dole pompy
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 4b6a27befa
chciałem to uszczelnić po tym wszystkim w tym miejscu bo myślałem że przez to nie zwiększają się obroty i lekko odkręciłem torksy i przesmarowałem silikonem technicznym ale nic to nie dało i nadal nie wchodził na obroty jak dodawałem gazu odpalał normalnie i wolne też miał jak wcześniej czyli normalnie tylko przy dodaniu gazu go dusi ...



Awatar użytkownika
karol26
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: śr paź 17, 2007 20:50
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: karol26 » ndz paź 25, 2009 21:42

Kolego ja miałem taki sam wyciek w TDi i uszczelniłem pompę sam, wyciek jest z głowicy tłokorozdzielacza z sekcji wysokiego ciśnienia, przepuszcza oring ktory jest na głowicy zajrzyj na ten temat ,tam jest zdjęcie głowicy i sposób jak ją uszczelnić bez wyciagania pompy z silnika i ogólnei bez rozbierania całej pompy.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=258443&start=30
Ostatnio zmieniony ndz paź 25, 2009 21:42 przez karol26, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266857 --->Moje 4 kółka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości