Czym skleic wzer na bloku miedzy uszczelka glowicya glowica?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czym skleic wzer na bloku miedzy uszczelka glowicya glowica?
Mam problem z golfem mk3 1.4. Po wymianie uszczelki wywala dalej plyn, jest wada na bloku wzery miedzy cylindrami, niewielkich rozmiarow. czy da sie je jakos zakleic bo zamierzam znowu wymienic uszczelke bez wykrecania bloku i planowanie jego.Moze ktos zna dobry klej ktory odporny na temp. Dzieki za rade.
Oj podejrzewam że bez planowania sie nie obejdzie.Klej wydmucha na bank.A z drugie strony jak splanujesz blok to nie wiem czy coś sie nie popieprzy ze stopniem sprężania.Jak chcesz odprężyć silnik to dajesz grubszą uszczelkę pod głowicą,a jak splanujesz to zwiększysz stopień sprężania,tak mi się wydaje.Jak się myle to proszę o poprawkę.Pozdrawiam.
Jak splanuje to napewno bedzie tak jak mowisz.Ja tam dalej proponuje klej.Tego co mialem na pewno by nie wydmuchal ale problem w tym ze pol chaty przeszukalem i nie moge go znalesc wiec nazwy juz ci nie podam.Zrobisz jak uwazasz
Byl Golf MK1 1.6 B+G pozniej Golf MK1 1.6 diesel
teraz jest Vectra 1.8 B+G
teraz jest Vectra 1.8 B+G
dzieki, jutro poszukam moze klej. Jezeli 1 mm zdejmie z glowicy to uwazasz ze cos sie zmieni? Uszczelka i tak ma zapas. Przeciez to delikatnie splanuje, Watpie zeby ten wzer mial glebokosc ponad 1 mm!. W sumie mozna dobrym klejem to zalatac. Slyszalme ze sa takie i kosztuja kolo 150 zl. Mechanik za robote czyli planowanie bloku bierze okolo 500 zl. Nie wiem co da lepszy efekt.Niegny tego nie robilem. Co myslicie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 212 gości