Mam problem ze swoją "czwórką" juz od 3 tygodni stoi u mechanika z problemem przedostającego sie plynu chlodniczego do oleju!
Pierwsza diagnoza to uszczelka pod glowicą, jednak wymiana nic nie pomogla, pod odpaleniu woda nadal przedostaje sie do oleju i nie pali na jedne cylinder.
Druga diagnoza to wymiana głowicy... Głowica zostala wymieniona - po odpaleniu, obajawy te same, woda przedostaje sie do oleju, jeden cylinder nie pali...
Rece opadaja, co robic?? Gdzie moze tkwic problem??
Pozostaje tylko wymiana silnika?
Z gory dziekuje za sensowne odpowiedzi. Pozdrawiam.
Przedostający sie płyn chlodniczy do oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przedostający sie płyn chlodniczy do oleju
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 21:49 przez barthas, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprawdzic tuleje cylindra czy nie jest peknieta na tym celindrze co nie pali Druga zecz to moze byc padnieta chlodniczka olejowa przy filtrze
[ Dodano: 21 Paź 2009 21:56 ]
sprawdz tuleje cylindra czy nie jest peknieta na tym celindrze co nie pali druga zecz to sprawdz chlodniczke oleju przy filtrze lubi padac i plyn dostaje sie do oleju
[ Dodano: 21 Paź 2009 21:56 ]
sprawdz tuleje cylindra czy nie jest peknieta na tym celindrze co nie pali druga zecz to sprawdz chlodniczke oleju przy filtrze lubi padac i plyn dostaje sie do oleju
Dziekuje za szybka odpowiedz,
z tego co wiem to wykrycie tego ze plyn przedostaje sie przez tuleje to bardzo ciezka sprawa...
A ktos ma moze jeszcze jakies inne propozycje jak temu zaradzic??
Mechanik zaproponowal mi wymiane silnika... probuje sie zorientowac na wlasna reke czy na pewno jest to konieczne.
z tego co wiem to wykrycie tego ze plyn przedostaje sie przez tuleje to bardzo ciezka sprawa...
A ktos ma moze jeszcze jakies inne propozycje jak temu zaradzic??
Mechanik zaproponowal mi wymiane silnika... probuje sie zorientowac na wlasna reke czy na pewno jest to konieczne.
Ostatnio zmieniony śr paź 21, 2009 22:06 przez barthas, łącznie zmieniany 2 razy.
Wlasnie ze nie ta diagnoze musisz zrobic na sciagnietej glowicy lub sciagnietej misce olejowej i z dolu bedziesz widzial jak woda kapie np z jakiegos cylindra muwie woda bo na wodzie lepiej sprawdzac szczegolnie jak wlejesz wzatek do silnika i szybciej zauwazysz ciekniecie i parowanie z peknietej tulei Ale sprawdz chlodniczke olejowa czy nie puszcza plynu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości