kopci na biało na bezynie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jacek.54
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:20
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

kopci na biało na bezynie

Post autor: jacek.54 » pn paź 19, 2009 19:57

witam mam corrado 2.0 16V samochod na gazie chodzi dobrze jest ok ale gdy przełacz na bezyne samochód przerywa chodzi tak jak by na 3 swiece ale chodzi na 4 a z tłumnika leci gesty bialy dym smierdzi bezyna, i jeszcze z tlumnika pierwszego az kapie bezyna silnik dostaje za duzo bezyny co moze być przyczyną??? :( pomocy ...... pozdrawiam



Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

Post autor: charubin18 » pn paź 19, 2009 20:16

tak juz jest na gazie :grin: nie zawsze ale przewaznie. w przepustnicy nazbiera sie wody z gazu i pozniej tak sie dzieje :bigok: poprostu zalej dobrej benzyny na dobrej stacji i pojezdzij troche na benzynie bo to dobrze robi na silnik. pozdrawiam :smoke: :smoke:



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » pn paź 19, 2009 20:26

zrob reset kompa... odepnij kleme na jakies 10-15min i wtedy zobacz. to prawdopodobnie zła emulacja sondy lambda



Awatar użytkownika
charubin18
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: wt paź 28, 2008 13:35
Lokalizacja: kolno

Post autor: charubin18 » pn paź 19, 2009 20:31

W KR nie ma sondy moj drogi. pozdro



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » pn paź 19, 2009 20:45

a to sorka tego nie wiedziałem... :D



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » pn paź 19, 2009 20:54

2.0 16V to nie KR :rotfl: raczej 9A


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » pn paź 19, 2009 21:05

dobra najpierw zrob reset, nie zaszkodzi a moze pomoze, jak nie to sie pomysli :D



wojtas4589
Wamia Mazury
Posty: 1250
Rejestracja: sob mar 29, 2008 19:07
Auto: Golf V
Silnik: BKC
Kontakt:

Post autor: wojtas4589 » pn paź 19, 2009 21:05

marcin 78, troche namieszane bo właściciel w profilu też napisał że ma KR, no chyba ze ma dwa auta



Awatar użytkownika
dani3lo
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 737
Rejestracja: sob lut 28, 2009 12:37
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Kontakt:

Post autor: dani3lo » pn paź 19, 2009 21:11

ok ale sugerujmy sie do tematu a nie do opisu jaki ma w profilu. Faktycznie KR ma silnik 1.8 a 2.0 9A.



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » wt paź 20, 2009 21:26

nie wiem jak jest w 9A ale w KR PL jest taka fajna srubka do delikatnej regulacji w rozdzielaczu sprubój :chytry: ale zaznzcz sobie ustawienie początkowe :bajer:

[ Dodano: 20 Paź 2009 21:28 ]
K i KE jetronik jak chodzi to ok ale jak już coś to tragedja i bardzo bardzo nie lubią gazu bo to ZŁoooooo


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

jacek.54
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:20
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: jacek.54 » śr paź 21, 2009 22:28

nie to napewno nie to bo z pierwszego tłumnika az leci bezyna i widac na wskazniku ze szybko ucieka bezyna. pozdro

[ Dodano: 21 Paź 2009 22:30 ]
i rzeczywiscie symbol silnika jest 9A a nie KR sorki pomyłka

[ Dodano: 21 Paź 2009 22:32 ]
a ta śrubka jest na góze tego mechanizmu tak??

[ Dodano: 21 Paź 2009 22:40 ]
dziś wyjolem wtryski i bardzo mi leja i to chyba bedzie ta przyczyna.. tylko czy te wtryski powinny chodzic wszystkie razem czy kazdy z osobna? bo tam leja wszystkie naraz i nie mam pojecia na jakiej zasadzie to działa???? bo ani zadne kable nie ida ani nic wiec jak? chodzi o ten mechanizm ktory daje paliwo na wtryski

[ Dodano: 21 Paź 2009 22:42 ]
dani3lo pisze:dobra najpierw zrob reset, nie zaszkodzi a moze pomoze, jak nie to sie pomysli :D








reset nic niepomógł........mozliwe ze ten rizdzielacz paliwa? on powinien dawac paliwo w jednym czasie na cztery wtryski czy pokolei?



Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice

Post autor: Utul » sob lis 14, 2009 21:27

Witam
jacek.54 pisze:

dziś wyjolem wtryski i bardzo mi leja i to chyba bedzie ta przyczyna.. tylko czy te wtryski powinny chodzic wszystkie razem czy kazdy z osobna? bo tam leja wszystkie naraz i nie mam pojecia na jakiej zasadzie to działa???? bo ani zadne kable nie ida ani nic wiec jak? chodzi o ten mechanizm ktory daje paliwo na wtryski
Wtryski nie są sterowane elektrycznie tylko ciśnieniowo, gdy w cylindrze nastąpi wzrost ciśnienia do 3,4 bara to dopiero otwiera się wtryskiwacz. W żadnym wypadku nie powinno z nich lecieć na wolnym powietrzu.
jacek.54 pisze:
reset nic niepomógł........mozliwe ze ten rizdzielacz paliwa? on powinien dawac paliwo w jednym czasie na cztery wtryski czy pokolei?
Rozdzielacz paliwa podaje paliwo cały czas na wszystkie wtryski, bo dopiero wtryski decydują kiedy podać paliwo

Pozdro



jacek.54
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn paź 19, 2009 19:20
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: jacek.54 » ndz lis 15, 2009 13:10

no jezeli to prawda ze wtryski maja dawac paliwo pokolei to jestem uratowany bo rzeczywiście jak ich wyjme z komory to na wolnym powietrzu leją i to dosyc duzo ....
ile takie wtryski używane mogą kosztować??? i czy oprócz wtrysków moze być jeszcze coś innego?? i do czego służa jeszcze takie dwa czujniki jeden z taka niebieską wsówką przy kolektoze to jest chyba ssanie?? a drugi nizej ida tam dwa przewody od bezyny ? pozdro



Utul
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: pt lip 18, 2008 00:24
Lokalizacja: Marklowice

Post autor: Utul » ndz lis 15, 2009 15:51

Witam

Ile takie używane wtryskiwacze mogą kosztować nie mam pojęcia. Zobacz ile nowe kosztują. Używka to używka.
Określ się dokładnie z tymi czujnikami bo nie ogarniam o co ci chodzi. Może jakieś foto.

Pozdro



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 233 gości