czy kopcenie ma związek z zaworem egr

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

domek-d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:41
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

czy kopcenie ma związek z zaworem egr

Post autor: domek-d » ndz paź 18, 2009 20:54

witam,
problem polega na kopceniu cimnym dymem w MK4 1,9 tdi 99r 110 km w automacie, ale nie jest to takie proste jakby moglo wygladac, poniewaz nie kopci zawsze, jedyną regułą jest to ze po chwili pracy na postoju lub spokojnej jazdy i przyspieszeniu robie sie za mną ciemno. Kilka razy był czyszczony zawór egr, który zawsze był zasyfiony, mechanik uparcie twierdzi ze zawór jest sprawny, czyszczenie pomaga na kilka dni, paliwo juz zmieniałem kilka razy, wczesniej byla zrobiona turbinka, auto jest dynamiczne, ale robie czasami zamieszanie na drodze jak tak zakopci, no i moze spalanie jest troszeczke wieksze, z tego co był ostatnio sprawdzany komputer nic nie wykazał,
prosze o rady co z tym fantem zrobić
pozdrawiam



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » ndz paź 18, 2009 21:02

Z tym fantem możesz zrobić tylko 1 :bajer: TEST DYNAMICZNY.. choć nie wiem jak się go robi w Automacie.. hmm i zapodaj logami do działu diagnostyka na forum.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

domek-d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:41
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: domek-d » ndz paź 18, 2009 21:05

dzieki
rece mi opadaja
odwiedzilem juz sporo mechanikow wszyscy twierdza ze auto jest sprawne a kopcenie to przez paliwa, ale wczesniej nie kopcil czyli jakas przyczyna musi byc



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » ndz paź 18, 2009 21:14

domek-d pisze:dzieki
rece mi opadaja
odwiedzilem juz sporo mechanikow wszyscy twierdza ze auto jest sprawne a kopcenie to przez paliwa, ale wczesniej nie kopcil czyli jakas przyczyna musi byc
Jak kopci to wiecej podaje paliwa w stosunku do powietrza. Jak kopci to pewnie jest niewielka nieszczelnośc miedzy turbina a interculerem, przewody czesto tam pekaja i trudno znaleść nieszczelniśc. Zrób logi wymuszajac automatem 3 bieg od 1500 do 4 tys z gazem w podłoge na poczatek grupy 003, 008, 011 zobaczymy czy ciśnienie jest ok. Jak masz wątpliwosc co do EGR to odłącz przewód z górnej puszki i zaslep srubka i zobacz jak jest



domek-d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:41
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: domek-d » ndz paź 18, 2009 21:21

dzieki radę, oczywiscie sprawdze w taki sposób, pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości