Problem z obrotami na zimnym silniku
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z obrotami na zimnym silniku
Mam problem z moim golfem 2 1.6-LPG zawsze gdy rano odpale to musze go gazowac ze 2 minuty bo w innym wypadku auto zgasnie .... wogole wtedy zawsze jest tak ze pali jakby na 3 gary tak jakos nie rowno ale jak sie troszeczke rozgrzeje jest juz ok trzyma obroty ladnie pali i jest git potem moge przez pol dnia go nie uzywac i jak ponownie go odpale to wszystko jest w porzadku. Nie wiem za co sie zabrac bo nie chce nie potrzebnie wszystkiego wymieniac moze ktos mial ten problem i potrafi mi pomuc
Przepraszam jesli ten temat juz byl ale nie moglem go znaleźć.
Przepraszam jesli ten temat juz byl ale nie moglem go znaleźć.
Sprawdź w nocy jak jest ciemno czy przewody od świec nie mają przebicia tak samo z kopułkom, jak jest ciemno to zobaczysz delikatne iskrzenie i to będzie do wymiany.Najlepiej wymienić przewody świece palec i kopułkę, teraz jest zimno wilgotno i przez to tak może być że jak jest zimny to pali jakby na 3 gary a jak się zagrzeje to jest ok.
- patryk2340
- Carpe Diem
- Posty: 552
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Kolego, odpalasz na pb czy na gazie?
Ogólnie silniki 1.6 nie cieszą się zbyt dobrą sławą, a wszystko przez to, że są zasilane awaryjnymi gaźnikami. Po kilkunastu latach po prostu padają. Poszukaj na forum, było naprawdę sporo o tych gaźnikach.
Sprawdź jaki masz silnik- jeżeli oznaczenie PN- to gaźnik pierburg 2ee, jeżeli RF- to pierburg 2e2. Któryś z kolegów wysyłał na maila przydatne skany, dzięki którym można było samemu pogrzebać i znaleźć usterkę. Niestety nie pamiętam nicku...
Ogólnie silniki 1.6 nie cieszą się zbyt dobrą sławą, a wszystko przez to, że są zasilane awaryjnymi gaźnikami. Po kilkunastu latach po prostu padają. Poszukaj na forum, było naprawdę sporo o tych gaźnikach.
Sprawdź jaki masz silnik- jeżeli oznaczenie PN- to gaźnik pierburg 2ee, jeżeli RF- to pierburg 2e2. Któryś z kolegów wysyłał na maila przydatne skany, dzięki którym można było samemu pogrzebać i znaleźć usterkę. Niestety nie pamiętam nicku...
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
Na gazie nie odpalam bo mi gaz nie dziala (ale nawet gdyby dzialal to odpalal bym tylko na pb) wg kupilem te auto dopiero przed wczoraj wiec dopiero go poznaje.
Hmm nie znam sie za super moze mala podpowiedź jak sprawdzic to oznaczenie ?Sprawdź jaki masz silnik- jeżeli oznaczenie PN- to gaźnik pierburg 2ee, jeżeli RF- to pierburg 2e2.
Masz wybite na bloku silnika miedzy 3 i 4 cylindrem - numer silnika, 2 pierwsze literki (czasem tez cyfry i literki) opisuja typ silnika, np PN, RF, KR, EZ, PG, AAM itdKubik_GTC pisze:Hmm nie znam sie za super moze mala podpowiedź jak sprawdzic to oznaczenie ?
Ty bedziesz mial PN, RF albo z tego co pamietam EZ.
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
- patryk2340
- Carpe Diem
- Posty: 552
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tutaj masz foty silników montowanych w mk2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571
RF różni się od PN np zieloną gruchą wiszącą na podszybiu (w RF)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=182571
RF różni się od PN np zieloną gruchą wiszącą na podszybiu (w RF)
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości