Co jeszcze poza świecami?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MaRo1705
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 486
Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
Kontakt:

Post autor: MaRo1705 » pt paź 16, 2009 10:51

Comiccon, moze pompa wtryskowa, albo slaba kompresja, lub at wtrysku zle usytawioy


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]

Brokkr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr paź 21, 2009 16:44
Lokalizacja: stolica

Post autor: Brokkr » pn paź 26, 2009 10:30

IMO albo pompa wtryskowa albo kąt wtrysku, bo wygląda na to, że mieszanka paliwowa jest zbyt uboga dopóki się silnik porządnie nie rozgrzeje. Albo zasysa skądś dodatkowe powietrze "na lewo"



jackyz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 471
Rejestracja: pt lip 06, 2007 23:19
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: jackyz » pn paź 26, 2009 20:24

Ja miałem Golfa I 1,5 diesla i to normalne przy tej generacji silnika że jak zimny to trzeba mu dać przyśpieszacz(zmienia się wtedy kąt wtrysku).Jeżeli tego nie zrobisz to właśnie wtedy szarpie silnikiem i jest głośny.Poprostu te silniki tak maja dopóki nie uzyskają temperatury.


Jacek

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » pn paź 26, 2009 21:55

Comiccon pisze:autko odpala na dotyk kiedy włącze przyśpieszacz - silnik jakby lepiej zaczyna pracować
Przecież właśnie do tego przyspieszacz służy żeby ułatwić silnikowi rozruch w niskiej temperaturze. To nie TDI, w którym komputer steruje dawką i kątem wtrysku zależnie od temp. i wielu innych czynników, musi to zrobić kierowca. To cięgło to nie ozdoba, tylko jest po to żeby z niego korzystać.

[ Dodano: Pon Paź 26, 2009 8:55 pm ]
Comiccon pisze:od mniej więcej 2-3tyg nastąpił znaczny regres przy odpalaniu właśnie
Może jakieś marne paliwo zalałeś?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » pn paź 26, 2009 22:05

Sprawdz czy sie paliwo nie cofa jezeli tak to zaluz zaworek zwrotny na wezu zasilajacym



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 513 gości