Stare świece, kable i moduł a moc

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Stare świece, kable i moduł a moc

Post autor: adams » pn paź 12, 2009 11:50

Siemka

powoli przymierzam się do wymiany świec (platynowe), kabli i modułu zapłonowego

świece nie wiem kiedy były wymieniane, mają minimum 25tys bo od tylu znam historię tego auta, jeden z kabli ma przebicie, i moduł też ma przebicia. Iskry widać tylko jak jest wilgotno

czy to wszystko ma wpływ na moc jaką generuje silnik?


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pn paź 12, 2009 16:41

ma wpływ na moc i na prace, silnik przerywa.zapewne jak masz przebicia to nierówno pracuje?



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Post autor: adams » wt paź 13, 2009 11:02

silnik pracuje równo, tylko raz zdarzyło mi się że pracował jak by nie na wszystkie cylindry, ale wtedy bardzo wilgotno było. Moc na hamowni to 165KM


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » wt paź 13, 2009 11:13

To zbyt dużo na samych kablach itd nie odzyskasz niestety, 165km to i tak bdb wynik moim zdaniem. W jakim stanie masz rozrząd (naciąg i ślizg i łańcuchy) tutaj często konie uciekają.



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Post autor: adams » wt paź 13, 2009 13:55

rozrząd - hmmm tego nikt nie wie :D

auto ma już prawie 300tys, niby rozrząd był zmieniany dwa razy z tego co widzę na plakietce, przy 100 i przy 200 tysiącach, ale ile w tym prawdy nie wiem bo mógł ktoś to sobie dopisać...


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

Awatar użytkownika
VWyznawca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 02, 2009 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VWyznawca » sob paź 17, 2009 15:44

A wydech? katalisator? W ogole go masz?:P Jezeli masz fabryczny wydech to moze go przytykac. Przy 300 tys moga byc trociny

Modul generalnie musi byc idealny, zadnych uszkodzen, pekniec. Sam woze ze soba drugi zapasowy, jak mi sie rozkraczy to od razu wymienie nawet i na trasie.
Dzieki przebisiom mozesz za bardzo rozrzedzic olej paliwem (skoro iksra poszla bokiem to paliwko sie nie spali, i pojdzie albo w olej ale w katalisator)



Awatar użytkownika
adams
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 406
Rejestracja: czw maja 24, 2007 09:35
Lokalizacja: Tarnobongo

Post autor: adams » pn paź 19, 2009 23:16

kata mam, wszyscy odradzają mi wycinanie kata bo jest tam lambda :/

wydech seryjny


B5 3B 1.9TDI 115KM + chip & B4 2.8 VR6 174KM - oba na wypasie ;)

CICHY LUBLIN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt sty 20, 2009 22:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: CICHY LUBLIN » pn paź 19, 2009 23:27

lambde mozesz dac w rórke która dasz zamiast kata ja tak miałem w passacie i było ok


moja vra :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266044

krisu919
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 09:18
Lokalizacja: Harta ok Rzeszowa
Kontakt:

Post autor: krisu919 » wt paź 20, 2009 14:40

ja u siebie tez wywlilem kata i w strumienice przyspawalem naktetke i wkrecilem sade i jak narazie hula :bigok:



Awatar użytkownika
VWyznawca
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: sob maja 02, 2009 12:02
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: VWyznawca » wt paź 20, 2009 21:21

A jakim cudem przechodzi badanie techniczne? Masz jakąś zaprzyjaźnioną stację?


Zostało nie wiele, żeby móc znowu bujać się Golfem VR6. Podnośniki z tyłu, światła, nagrzewnica.

CICHY LUBLIN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt sty 20, 2009 22:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: CICHY LUBLIN » wt paź 20, 2009 23:15

VWyznawca, u mnie nie było problemów zadnych pojechałem normalnie i badali tylko spaliny i było ok hehe


moja vra :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=266044

krisu919
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 09:18
Lokalizacja: Harta ok Rzeszowa
Kontakt:

Post autor: krisu919 » śr paź 21, 2009 13:54

VWyznawca pisze:A jakim cudem przechodzi badanie techniczne? Masz jakąś zaprzyjaźnioną stację?
z tym nie ma problenu :green_fuck:



Awatar użytkownika
Rafał 82
...
...
Posty: 218
Rejestracja: śr cze 17, 2009 20:29
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Kontakt:

Post autor: Rafał 82 » śr paź 21, 2009 17:05

Też mam wywalonego kata a sonda siedzi w rurce , lata ok i na badaniach nikt nie miał do mnie za to jak narazie problemów



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości