problemy z ostatnią 4 świeca zalewa mokra okopcona
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
problemy z ostatnią 4 świeca zalewa mokra okopcona
Witam
Odrazu zaznaczę że używałem opcji szukaj
mam golfika III 1,6 55 kw
oznaczenie silnika to AEA
i teraz opis mojego problemy
Mianowicie cały czas zalewa mi ostatnią 4 świece patrząc od aparatu to ta ostatnią z najdłuższym przewodem wysokiego napięcia.
co jakieś średnio 100 kilometrów
wszystkie świece były wymieniane jakieś 30 tysięcy (dodam ze wcześniej na takich samych świecach przejechałem ponad 50 tysięcy) i mam prolbem tylko z tą jedną
po wykręceniu jest cała mokra poprostu zalana.
w jej miejsce wkreciłem starą przejechałem jakieś 100 km i znowu padła reszta ok!!
wiec poszedłem do sklepu i kupiłem jedną nowa zeby zobaczyć co sie dzieje
wkręciłem nowa i taka sama sytuacja 100 km i znowu padła
czy jest to jakaś wada fabryczna czy coś takiego??
dodam jeszcze ze jak wszystkie sa oki to i spaliny są oki
a jak ta jedna padnie to jakiś taki troche niebieskawy kolorek z rury leci
pozdrawiam wszystkich vagowiczów i z góry dzieki za pomoc
Odrazu zaznaczę że używałem opcji szukaj
mam golfika III 1,6 55 kw
oznaczenie silnika to AEA
i teraz opis mojego problemy
Mianowicie cały czas zalewa mi ostatnią 4 świece patrząc od aparatu to ta ostatnią z najdłuższym przewodem wysokiego napięcia.
co jakieś średnio 100 kilometrów
wszystkie świece były wymieniane jakieś 30 tysięcy (dodam ze wcześniej na takich samych świecach przejechałem ponad 50 tysięcy) i mam prolbem tylko z tą jedną
po wykręceniu jest cała mokra poprostu zalana.
w jej miejsce wkreciłem starą przejechałem jakieś 100 km i znowu padła reszta ok!!
wiec poszedłem do sklepu i kupiłem jedną nowa zeby zobaczyć co sie dzieje
wkręciłem nowa i taka sama sytuacja 100 km i znowu padła
czy jest to jakaś wada fabryczna czy coś takiego??
dodam jeszcze ze jak wszystkie sa oki to i spaliny są oki
a jak ta jedna padnie to jakiś taki troche niebieskawy kolorek z rury leci
pozdrawiam wszystkich vagowiczów i z góry dzieki za pomoc
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
Napisz jakie masz te przewody ?? Ori czy jakaś lipa niby w powłoce silikonowej itp bo przerabiałem ten temat w mojej Polo Coupe. Miałem tam dokładnie podobną sytuację jak Ty.
Okazało się ,że przewody za 40 zł z giełdy iskrę - owszem dawały-- ale pewnej nocki- otworzyłem maskę - odpaliłem silniczek i zobaczyłem tańczące iskierki po wszystkich przewodach idących do świec...
U mnie też zalewało świecę i miałem z tym problem.
Kupiłem ORI- kable + nowy palec i kopułkę do aparatu.. i problem po prostu przestał istnieć.
Zrób taki teścik o jakim napisałem... sprawdź to w nocy , albo w ciemnym pomieszczeniu-- wtedy zobaczysz czy nie ucieka Ci iskra.
Możesz mieć też problem z wtryskiwaczem , który nie rozpyla tak mieszanki jak powinien , i ostatnią rzeczą jaką bym sprawdził jest kompresja.
Podjedź na stację diagnostyki , lub mechanika i niech zrobi badanie ciśnienia na cylindrach.Może akurat masz nieszczelność w tym ostatnim - felernym i olej dostaje się do komory spalania przez słabe pierścienie - powodując ,że świeca zawala się syfem w tak krótkim czasie...
Pozdro
Okazało się ,że przewody za 40 zł z giełdy iskrę - owszem dawały-- ale pewnej nocki- otworzyłem maskę - odpaliłem silniczek i zobaczyłem tańczące iskierki po wszystkich przewodach idących do świec...
U mnie też zalewało świecę i miałem z tym problem.
Kupiłem ORI- kable + nowy palec i kopułkę do aparatu.. i problem po prostu przestał istnieć.
Zrób taki teścik o jakim napisałem... sprawdź to w nocy , albo w ciemnym pomieszczeniu-- wtedy zobaczysz czy nie ucieka Ci iskra.
Możesz mieć też problem z wtryskiwaczem , który nie rozpyla tak mieszanki jak powinien , i ostatnią rzeczą jaką bym sprawdził jest kompresja.
Podjedź na stację diagnostyki , lub mechanika i niech zrobi badanie ciśnienia na cylindrach.Może akurat masz nieszczelność w tym ostatnim - felernym i olej dostaje się do komory spalania przez słabe pierścienie - powodując ,że świeca zawala się syfem w tak krótkim czasie...
Pozdro
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
Haki, dzisiaj w nocy zobaczę czy nic mi pod maską nie tańczy i odpowiem
kabli nie wymieniałem jeszcze może i najwyższy czas
[ Dodano: 11 Paź 2009 12:44 ]
krisss.79,
wykręcałem wszystkie 4 świece żeby zobaczyć jak pozostałe i wszystkie dokręcałem raczej z taką samą siłą wszystkie gwinty są dobre
kabli nie wymieniałem jeszcze może i najwyższy czas
[ Dodano: 11 Paź 2009 12:44 ]
krisss.79,
wykręcałem wszystkie 4 świece żeby zobaczyć jak pozostałe i wszystkie dokręcałem raczej z taką samą siłą wszystkie gwinty są dobre
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
Możesz też sprawdzić organo-leptycznie i nie bój się nie przy tym a poza tym sprawdź to o czym pisałem jeszcze , bo koszta niewielkie i lepiej to od razu wyeliminować jak później mieć poważniejsze problemy...ducker24 pisze:Haki, dzisiaj w nocy zobaczę czy nic mi pod maską nie tańczy i odpowiem
kabli nie wymieniałem jeszcze może i najwyższy czas
[ Dodano: 11 Paź 2009 12:44 ]
krisss.79,
wykręcałem wszystkie 4 świece żeby zobaczyć jak pozostałe i wszystkie dokręcałem raczej z taką samą siłą wszystkie gwinty są dobre
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
Haki,
dzisiaj w nocy sprawdziłem i nigdzie mi iskra nie ucieka
kable są oki
dzisiaj pojechałem do znajomego mechanika i sprawdził mi ciśnienie na wszystkich 4 świecach i powiedział ze wszystko jest oki nic nie ucieka
mówił zebym wymienił wszystkie 4 świece i wtedy sie zobaczy jak bedzie
[ Dodano: 12 Paź 2009 20:00 ]
zauważyłem jeszcze dzisiaj jedną zecz mianowicie jak sie go odpali i chwile pochaodzi to tak jakby raz działała ta świeca a raz nie
raz chodzi jak zegarek a raz tylko na 3 garach
i tak coraz częściej częściej az wkońcu całkiem sie wyłącza
dzisiaj w nocy sprawdziłem i nigdzie mi iskra nie ucieka
kable są oki
dzisiaj pojechałem do znajomego mechanika i sprawdził mi ciśnienie na wszystkich 4 świecach i powiedział ze wszystko jest oki nic nie ucieka
mówił zebym wymienił wszystkie 4 świece i wtedy sie zobaczy jak bedzie
[ Dodano: 12 Paź 2009 20:00 ]
zauważyłem jeszcze dzisiaj jedną zecz mianowicie jak sie go odpali i chwile pochaodzi to tak jakby raz działała ta świeca a raz nie
raz chodzi jak zegarek a raz tylko na 3 garach
i tak coraz częściej częściej az wkońcu całkiem sie wyłącza
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
- ducker24
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: czw kwie 03, 2008 16:31
- Lokalizacja: Lublin/Kanie
- Kontakt:
wymieniłem wszystkie świece i kable wysokiego napięcia
mozna powiedzieć ze troszke lepiej
jeryk10, V12,
jak mozna sprawdzić ten wałek??
trzeba ściągać pokrywe silnika ??
mozna powiedzieć ze troszke lepiej
jeryk10, V12,
jak mozna sprawdzić ten wałek??
trzeba ściągać pokrywe silnika ??
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
[url=http://motonotes.pl/Volkswagen,Golf,904,car.html][img]http://images.motonotes.pl/srednie/1/904.png[/img][/url]
Tak trzeba ściągnąć pokrywę ale tak na oko to tego za bardzo nie sprawdzisz.ducker24 pisze:wymieniłem wszystkie świece i kable wysokiego napięcia
mozna powiedzieć ze troszke lepiej
jeryk10, V12,
jak mozna sprawdzić ten wałek??
trzeba ściągać pokrywe silnika ??
Pozostaje mechanior- i sprzęcik do badania szczelinek między krzywkami.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 262 gości