spalanie w mk2 gtd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartekpekin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

spalanie w mk2 gtd

Post autor: bartekpekin » sob paź 10, 2009 20:01

witam posiadam golfa mk2 1.6 gtd+ic jakies pare miesiecy temu zmienilem turbawke z k14 na k24 i spalanie bylo ok 5-7 na 100 km i wzialem sie ostatnio za pompe paliwa kolega podrzucil mipomysl zeby zdjac ten dekielek z pompyi obrocic membranka o itak zrobilem tylko nie zaznaczylem sobie jak byla zanim ja przekrecilem ale wszystko bylo ok samochod mial lepszego kopa znacznie lepszego.ale spalanie wzroslo dramatycznie nawet pod 9 litrow podchodzina 100 km.zadnych wyciekow niema silnik kopci dosc mocno powyzej 4 tys wtryski nie sprawdzane pozatym wszystko ok



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » sob paź 10, 2009 20:05

to podnies tez cisnienie doladowania na tyle zeby po osiagnieciu max boosta nei bylo za toba zadnego dymu



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz paź 11, 2009 19:20

Coś masz nie tak skoro ci pali 9 litrów, dużo za dużo paliwa i poszukał bym gdzieś wycieku. najprawdopodobniej popękane wężyki przelewowe od wtrysków.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

bartekpekin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: bartekpekin » ndz paź 11, 2009 22:25

niema zadnych wyciekow po obruceniu membranki w pompie spalaniue takl wzroslo tylko niewiem w jakim byla polozeniu zanim ja przekrecilem moze ma ktos foto jak powinna byc



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » pn paź 12, 2009 06:53

To może lejesz kiepskie paliwo że ci tak pali. Moim zdaniem jest to niemożliwe, chyba że dowaliłeś dawkę paliwa na maksa i cały czas butujesz, ale wtedy wyżre ci niebawem tłoki.

Jest jeszcze jedna opcja, zaciął ci się bolec regulujący dawkę paliwa w LDA.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

bartekpekin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: bartekpekin » wt paź 13, 2009 19:20

nie butuje samochodu wczoraj zatankowalem 12 litrow paliwa i zrobilem na tym 150 km wczesniej robilem przy takiej jezdzie ponad 200.samochod moze minimalnie jest slabszy powyzej 3000 obr/min nie wchodzi na obroty jak kiedys.zmiany jakie wprowadzilem w pompie to przekrecilem membranke niepamietam ile a zapomnialem sobie zaznaczyc pierwotne polozenie moze ktos ma foto albo wie jak powinna byc w niej jest taka dziurka



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: JABcok20 » wt paź 13, 2009 21:48

moze pompa jest bez boost pina tylko zwykly.
takiego przekrecil i rysik na chama wyszedl i sie skrzywil i tak pozostal?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt paź 13, 2009 22:05

bartekpekin pisze:to przekrecilem membranke niepamietam ile a zapomnialem sobie zaznaczyc pierwotne polozenie moze ktos ma foto albo wie jak powinna byc
Wyjmij sobie tę membranę z pinem(tylko przed wyjęciem sobie zaznacz) ,na stozku będzie wyrazny znak w postaci rysy ok 6mm .To jest najprostrzy sposób na powrót do pierwotnego ustawienia .Ale w sumie to dziwne że po tej zmianie pali ci o dwa litry więcej ,niema nic za darmo większa moc =wieksze spalanie ,ale bez przesady.Niektórzy mają ciężką nogę ale 1,6 td nawet przy cięzkiej nodze nie powinien spalić aż tyle


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

arwam

Post autor: arwam » wt paź 13, 2009 22:38

munior, tutaj winny jest styl jazdy
właściciel naciska pedał gazu tak jak przed zmianą z tym że teraz jak naciśnie tak samo to paliwa idzie znacznie więcej.
rada prosta. delikatniej traktować pedał gazu.
Mój AAZ jak ja nim jeździłem momi że miał pompę wtryskową 11mm kiedy nim ja jeździłem zazwyczaj mieściłem się w 5,5-6 max na 100km
kolego który go ode mnie wziął a nie było w nic z min robione tylko ograniczony skok pedału gazu stwierdził że mu pali w granicach 10l/100km
a brał silnik ode mnie razem ze skrzynią biegów



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt paź 13, 2009 23:52

Co to za silnik GTD jestm ciekawy bo GTD to wersja wyposażenia a K 14 byly montowane w 1V


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

bartekpekin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 05:46
Lokalizacja: rybnik
Kontakt:

Post autor: bartekpekin » śr paź 14, 2009 22:32

pedalgazu traktuje tak samo odkad posiadam ten samochod

[ Dodano: 14 Paź 2009 22:34 ]
grandi
ten temat zalozylem po to zeby ktos mi pomogl a nie zeby sie czepiac i rznaoc glupa jak ty
Ostatnio zmieniony śr paź 14, 2009 22:37 przez bartekpekin, łącznie zmieniany 2 razy.



arwam

Post autor: arwam » śr paź 14, 2009 22:47

bartekpekin pisze:pedalgazu traktuje tak samo odkad posiadam ten samochod
jak zwiększasz dawkę to żeby auto jeździło tak samo to już się delikatniej używa gazu bo to wtedy normalne jest że jak przed regulacją naciskałeś na powiedzmy 3/4 skoku pedłau gazu i po zwiększeniu dawki to przy takim samym naciśnięciu pedału paliwa już idzie więcej ponieważ górna granica wydajności pompy została podniesiona



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw paź 15, 2009 00:44

bartekpekin pisze:ten temat zalozylem po to zeby ktos mi pomogl a nie zeby sie czepiac i rznaoc glupa jak ty
Skąd mamy wiedzieć co tam masz inaczej spali 1V a inaczej SB nie , tylko to wynika z twojej niewiedzy w oznaczeniu silnika GTD :bajer:


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
A_X_E
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: pt paź 02, 2009 16:09
Lokalizacja: gorzow Wlkp
Kontakt:

Post autor: A_X_E » czw paź 15, 2009 20:03

na wtryskach masz koncowki:) 1 kosztuje 20 zl:) ja mialem to samo zajechaly mi sie i ropa lala sie strumieniami:) zobacz w jakim sa stanie i zmien je:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości