Turbo, problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maryooush
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lut 13, 2008 02:40
Lokalizacja: Chełm

Turbo, problem

Post autor: maryooush » sob paź 03, 2009 14:06

Wiatm,
kilka dni temu auto oddalem na przeczyszczenie turbiny bo ciagle wpadalo w tryb awaryjny. Okazalo sie ze turbo ma zapieczone kierownice, wszystko zostalo przeczyszczone i zlozone. Teraz auto juz nie wpada w tryb awaryjny ale po tym pojawil sie inny problem. Otoz przy ostrym przyspieszeniu jak juz puszczam pedal gazu w okolicach turbo jak spadaja obroty slychac taki jakby dziwny pisk, jakby pasek zapiszczal ale to raczej nie pasek. Trwa to sekunde. Kolejną rzeczą jest to ze na pod tą czescia ktora zaznaczylem z tego wydobywa sie tak jakby taki olej, tylko to nie jest taki olej taki plynny, tylko to jest takie bardziej zaschniete i takie jakby jakis kurz zwalkoway z olejem. Nie wiem jak to opisac, z bliska to wyglada jak jakies drobinki piasku ale jak to sie wezmie w palce to sie rozchodzi jak olej. Wydobywa to sie z dziurki ktora jest w tym czyms zaznaczonym na zdjeciu, ta dziurka jest niewidoczna. Co to jest i dlaczego to moze sie wydobywac? Kolejna rzecza jest to ze dopiero zauwazyle ze waz od odmy w miejscach ktorych zaznaczylem praktycznie schodzil, nie wiem czy mechanik ktory to robil nie docisną tego czy schodzi to przez temperature tam panujaca, docisnelem ten waz w tych miejscach. Czy nalezy kupic nowy waz zeby nie schodzil, czy schodzenie tego weza moze zle wplywac na silnik??
Auto po przeczyszczeniu turbiny przyspiesza jakby troszke slabiej na dolnych biegach i nie czuc takiego przyspieszenia w jednym momencie, przyspiesza raczej takim rownym tempem ale mysle ze akurat to jest wporzadku.
Silnik AJM

Z gory bardzo dziekuje za pomoc Obrazek



Awatar użytkownika
camels
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 152
Rejestracja: sob mar 10, 2007 11:38
Lokalizacja: Ireland

Post autor: camels » sob paź 03, 2009 15:59

to piszczenie ktore slyszysz moze byc spowodowane zle zalozonym przewodem lub opaska podczas montazu turba najlepiej podjedz tam gdzie ci to robili niech sprawdza a ten olej ktory sie wydobywa jest oznaka ze niedlugo trzeba bedzie wymienic zawor egr a na tym przewodzie ktoty zaznaczyles na zdjeciu chyba na pokrywie zaworow powinna byc opaska a na drugim koncu gdzie sie pojawia olej moze byc pekniecie.
Pozdrawiam


camels

maryooush
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: śr lut 13, 2008 02:40
Lokalizacja: Chełm

Post autor: maryooush » ndz paź 04, 2009 18:07

A czy piszczenie to moze byc spowodowane zlym zamontowaniem albo uszkodzonym tym zaworem egr? Dodam ze to co wylatuje z tego zaworu to nie jest taki olej w plynnej postaci, to taki jakby brudny jakis puch w oleju, tworzy to taka jakby warstwe.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 230 gości