NIESYMETRYCZNE WYTARCIE KLOCKÓW??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
StasioGT
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pn wrz 12, 2005 13:09
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

NIESYMETRYCZNE WYTARCIE KLOCKÓW??

Post autor: StasioGT » ndz lis 13, 2005 13:57

witam, sprawa polega na tym że, zerkłem ostatnio przypadkowo na stan wytarcia lkocków z przodu i okazało sie że te od strony kierowcy są dwa razy bardziej wytarte niż te od strony pasażera,odpowietrzyłem przewód do tego koła ale w środku nie zauważyłem powietrza. co może byc przyczyną. PS przechodząc ścieżke na przeglądzie aparatura nic nie wykazała.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 13, 2005 14:07

zacisk po stronie bardziej zużytej może nie odbijać i klocki trochę trą o tarczę w czasie jazdy. Najprościej sprawdzić temperaturę tarczy poi jeździe bez hamowania. Tylko ostrożnie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

fibolek

Post autor: fibolek » ndz lis 13, 2005 14:29

Paweł Marek ale jakby mu jedna strona tarła to by na ścieżce wyszło.
oże ci powoli zawieszenie padać u mnie np była poduszka na skrzyni lekko padnięta,komp nie wykazał ale masa auta(silnika)nierówno się rozkładała przy hamowaniu.Albo jest jak piszą koledzy wyżej.Pozdrowienia fibciu



Michaell
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pt kwie 29, 2005 22:11
Lokalizacja: Czeladź
Kontakt:

Post autor: Michaell » ndz lis 13, 2005 14:29

sprawdź czy nie masz zapieczonych samoregulatorów, albo cylinderków jeśli tak powinny sie grzć lekko felgi



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 13, 2005 14:43

fibolek niekoniecznie. Siła hamowania może być podobna, a tego oporu ktory zostaje po odpuszczeniu hamulaca może urządzenie nie wyczuć. Zresztą pisze to bo miałem właśnie dokładnie taka awarię w jettcie. Pomogło rozebranie i wyczyszczenie zacisku. Tester (w marę nowoczesny - komputerowy) na diagnostyce pokazywał że się wszystko w normie mieści a klocki z jednej strony mi jechało. Jeszcze kwestia odpowiedniego luzu klocków w prowadnicach. Niektore podruby trzeba podpiłować żeby wogóle weszły.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 258 gości