nagrzewnica
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
nagrzewnica
siemka.czy ktos wie jak mozna sie dostac do nagzewnicy w mk2.prosze o rady ,zbliza sie zima  a nie chce marznac 
			
									
									- tomek26106
 - Użytkownik

 - Posty: 285
 - Rejestracja: wt sty 25, 2005 16:46
 - Lokalizacja: CZĘSTOCHOWA
 - Kontakt:
 
- Razal
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 929
 - Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
 - Lokalizacja: Dolnośląskie
 - Kontakt:
 
Re: nagrzewnica
generalnie w MkII jest nieco mniej problemów niż w MkIIIrafal.d pisze:siemka.czy ktos wie jak mozna sie dostac do nagzewnicy w mk2.prosze o rady ,zbliza sie zima a nie chce marznac
Proponuję zacząć od odkręcenia półki znajdującej się pod kierownicą, następnie półki znajdującej się pod schowkiem, potem centralna konsola i to na tyle jeśli chodzi o środek.
następnie jak już dojdziesz do czarnej obudowy znajdującej się za centralną konsolą poodpinaj delikatnie kanały powietrzne dochodzące do niej z prawej i lewej strony (ostrożnie bo zatrzaski plastikowe lubią się łamać i stwarzają wrażenie jednorazowych
Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami (chyba że masz 1,3
Wymaga cierpliwości !!
Pozdrawiam...
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
						- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Trzy są śróby od strony komory silnika. W każdym razie tyle było w mojej jettcie. Fakt że tą trzecią wyrwałem z plastiku bo też o niej zapomniałemRazal pisze:Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- Razal
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 929
 - Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
 - Lokalizacja: Dolnośląskie
 - Kontakt:
 
Nic o tym nie wiem ....
Ja w MkII na 100% miałem dwie - może JETTA ma trzy - bo to przecie JETTAPaweł Marek pisze:Trzy są śróby od strony komory silnika. W każdym razie tyle było w mojej jettcie. Fakt że tą trzecią wyrwałem z plastiku bo też o niej zapomniałemRazal pisze:Potem koniecznie !!! dwie śruby, które znajdują się pod maską tuż za kolektorami
Pozdroo...
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości