oslona drazka kierowniczehgo
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
oslona drazka kierowniczehgo
Panowie mam takie pytanie coby się upewnić mam pęknięta osłonę gumowa drążka przy maglownicy żeby ja wymienić muszę odkręcić cały drążek od maglownicy i zwrotnicy i jeszcze do tego później zbieżność ostawiać??
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Musisz odłączyć drążek od zwrotnicy i zdemontować końcówkę drążka. Cała tą gumę zsuwasz wzdłuż drążka. Jak będziesz demontował końcówkę, to policz, ile obrotów musisz wykonać, żeby go wykręcić, nie będziesz musiał potem ustawiać zbieżności (jeżeli zamontujesz tą samą końcówkę drążka.
Samą gumę jest dość ciężko założyć na obudowę maglownicy - metoda na to jest taka, że trzeba wywinąć na lewą stronę ta część gumy, która ma najść na maglownice, potem przysunąć tę gumę do maglownicy i odwinąć tę gumę. Powinna ona najść na obudowę.
Samą gumę jest dość ciężko założyć na obudowę maglownicy - metoda na to jest taka, że trzeba wywinąć na lewą stronę ta część gumy, która ma najść na maglownice, potem przysunąć tę gumę do maglownicy i odwinąć tę gumę. Powinna ona najść na obudowę.
wielkie dzięki kolego już myślałem ze popadnę w jakieś koszty a osłona przecież parę groszy kosztuje
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 20:50 przez x86635, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 347 gości