Alarm + sterownik centralnego marki VEYRON

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Alarm + sterownik centralnego marki VEYRON

Post autor: evil666 » śr wrz 23, 2009 23:35

Żeby nie było szukałem i znalazłem ale było podobne i do MK4 :) więc bez pisania że mam użyć opcje SZUKAJ :P

Witam kupiłem sobie sterownik z alarmem z tej aukcji

http://allegro.pl/item727945739_alarm_s ... mocja.html

i problem mam taki, że nie wiem gdzie się podpiąć dokładnie tymi kablami co podkreśliłem na czerwono na rysunku, jeśli chodzi o DRZWI + i DRZWI - to domyślam się, że powinienem się podpiąć w czujnik świateł od drzwi, tylko nie jestem pewien, a po 2 sprawdzałem ile tam jest kabli i jest ich 3: Brązowy, Żółto-Brązowy, Biało-Brązowy i teraz pytanie który jest + a który jest - jeśli dobrze mierze :)

Obrazek

i jeszcze pytanie co do podkreślonych na niebiesko :) wiadomo że podłączyć je pod akumulator :) tylko wolałbym nie ciągnąć kabli pod maskę wprost do aku :) wiem że za skrzynią bezpieczników (sam sprawdzałem) jest gruby czerwony przewód i myślę czy czasem on jest od napięcia głównego i pod stałym prądem z aku i żeby się do niego podpiąć, ale nie jestem pewien, dlatego potrzebuje kogoś kto mi doradzi :) co i jak :)



mam nadzieję że nikt mnie nie zjedzie za takie pytania :) i że wszystko czytelnie napisałem :) czekam na odpowiedzi z góry thx :)



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr wrz 23, 2009 23:41

Tu masz temat w którym to pięknie opisałem :grin:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=173121



I coś słabo szukałeś w szukajce, temat stary :hmm:

niebieski - nie podłanczasz

fioletowy - do brązowego z żółtym
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 23:45 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » czw wrz 24, 2009 00:14

hmm ok tak zrobie powiedz mi jeszcze czy kabel biały jak podepne pod zapalnicze czy będzie dobrze :) bo tak mi się wydaje że zapalnicza działą dopiero powłączeniu zapłonu ale nie jestem pewien :) a jeśli nie to gdzie szukać 12V po zapłonie?


edit: i powiedz mi czy musze podłączyć kabel pod światło stopu do poprawnego funkcjonowania alarmu?
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 00:16 przez evil666, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 24, 2009 07:16

mariusz75 pisze:fioletowy - do brązowego z żółtym
do brązowego z białym a z krańcówek drzwi lub lampki
evil666 pisze:czy kabel biały jak podepne pod zapalnicze czy będzie dobrze
nie, zaplaniczka fabrycznie ma plus stały, chociaż czasem sobie ludzie sami przerabiają na plus po zapłonie ( do CB)
evil666 pisze:czy musze podłączyć kabel pod światło stopu do poprawnego funkcjonowania alarmu?
raczej nie, wówczas musisz odpowiednio ustawić opcje w alarmie, zapewne zworkami, żeby go nie potrzebował, ale musisz przeczytac to pisze w instrukcji


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » czw wrz 24, 2009 08:58

jak nie zapalniczka to...hmmm... mi nic nie przychodzi do głowy co jest w aucie po zapłonie... możesz podpowiedzieć :)?

a i do fioletowego kabla :) wkońcu do brązowo-żółtego czy brązowo-białego? :P


jeśli ci pomogę nie zapomnij o kliknięciu w "pomógł" ;)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw wrz 24, 2009 09:26

evil666 pisze:a i do fioletowego kabla wkońcu do brązowo-żółtego czy brązowo-białego?
brązowo białego. Plus po zapłonie masz w jednym kablu od stacyjki, i w kablach żóto czerwonych. Chyba bez miernika nie będziesz montrował alarmu i masz to już setki razy opisywane na forum


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

evil666
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 22:57
Lokalizacja: Racibórz/Opole

Post autor: evil666 » pt wrz 25, 2009 17:37

więc tak podłączyłem tak jak instrukcja mówi do tego to co mi radziliście, auto się zamyka i otwiera z pilota, ale dziwne jest to, że klawiszem którym mam zamykać auto otwieram je i na odwrót... to jeszcze małe zmartwienie bo da się z tym żyć, najgorsze jest to że alarm jest non stop uzbrojony i gdy otwieram na pilocie auto a potem otworze drzwi to się alarm włączy, to samo jest jak siedząc w aucie zamknę i otworze drzwi i wsadzę kluczyk do stacyjki i włączę zapłon alarm też się włącza... co może być przyczyną i co mam teraz zrobić??


edit: próbowałem wszystkiego co umiem, rozmontowałem to i stwierdzam że to jest szajs i nie polecam nikomu, mam nadzieję, że to będę mógł zwrócić bez problemu.

Pozdrawiam i proszę o zamknięcie tematu...
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 19:35 przez evil666, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 60 gości