aaz słąbnie po przekroczeniu 3tys. obrotów

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

aaz słąbnie po przekroczeniu 3tys. obrotów

Post autor: zielu » pn wrz 14, 2009 21:17

od pewnego czasu zauważyłem pewny problem.. do 3tys. auto ciągnie normalnie (na każdym biegu), czuj że w okolicach 2k załącza się turbo i ogólnie wszystko OK...
ale jak już sobie tak lecę na 5tce i wciskam gaz i jak wskazówka obrotomierza przekroczy 3tys. to potem już bardzo bardzo wolno przyśpiesza...
jeśli na niższych biegach przycisnę mocniej i wskazówka przekroczy 3tys to czuć osłabienie i po chwile silnik zaczyna się jakby lekko dławić - przerywać...

o co kaman?? :grrr:


Obrazek

mavric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mavric » pn wrz 14, 2009 21:41

nie pojawiają się przypadkiem pęcherzyki powietrza w przewodach idących od filtra paliwa do pompy ?



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn wrz 14, 2009 21:43

są.. ale to chyba na zwrotnym...


Obrazek

mavric
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: pt lut 13, 2009 19:38
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: mavric » pn wrz 14, 2009 21:49

U mnie były podobne objawy, brak mocy na wyższych obrotach. W przewodach po prze gazowaniu robiła mi się piana. Wymiana filtra paliwa i auto odzyskało swoją moc



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » pn wrz 14, 2009 22:13

ale nie dawno wymieniałem filtr...


Obrazek

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » pn wrz 14, 2009 22:49

Quatro7 pisze:ale nie dawno wymieniałem filtr...
Sprawdz wężyk i jego połaczenie miedzy LDA a kolektorem mała nieszczelnośc powoduje poszarpywania i spadek osiagów
Ostatnio zmieniony pn wrz 14, 2009 22:49 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » wt wrz 15, 2009 15:27

jeszcze mam jeden objaw...

im mniej paliwa w zbiorniku tym gorzej z odpalaniem...


Obrazek

Awatar użytkownika
zielu
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 5218
Rejestracja: ndz sie 29, 2004 21:24
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: zielu » śr wrz 16, 2009 09:14

mavric pisze:nie pojawiają się przypadkiem pęcherzyki powietrza w przewodach idących od filtra paliwa do pompy ?
w jednym wężyku się pojawiają ale to chyba powrotny i to chyba normanlne??


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości