Zwiększenie dawki paliwa

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Zwiększenie dawki paliwa

Post autor: Neoarti » pn wrz 14, 2009 20:33

Pisałem o kiepskim przyspieszeniu mojego Mk3 1,9 TD
myślałem że kiepska elastyka auta to wina małych kół które auto miało założone
zmieniłem koła i niewiele się zmieniło auto mułowate mało elastyczne trzeba mocno cisnąć aby chciało jechać i nie szarpał przy przełączaniu biegów jak już sie rozpędził to OK co dziwne zero dymu nawet przy bardzo mocnym wciskaniu gazu no i postanowiłem zwiększyć mu na pompie dawkę paliwa przekręciłem o dobre 1/2 obrotu oczywiście musiałem po tym zabiegu obniżyć wolne obroty bo wzrosły ale auto dostało kopa nie ma czego porównywać no i jak solidnie przegazuje puści delikatnego dyma no i słychać pracę turbinki :) i tu moje pytanie czy te 1/2 to faktycznie tak dużo żeby było czuć taka różnice ? musiał być przydławiony tylko po co ? przecież tym się jechać nie dało ? wiadomo w tego typu silniku wszystko ustawia się na słuch bo nie ma komputerów ( i bardzo dobrze ) jak myślicie zostawić tak czy ewentualnie jeszcze trochę zwiększyć lub zmniejszyć dawkę paliwa ? bo z tego co wiem to delikatne podkręcenie nie jest szkodliwe dla silnika


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn wrz 14, 2009 21:02

Jak miałeś na śrubie od dawki fabryczną plombę, którą musiałeś rozdłubać do regulacji to faktycznie miałeś tak jak ustawiła fabryka .Jeżeli nie, to ktoś przed tobą już dłubał przy dawce i być może ją zmniejszył .1/2 czyli 180 stopni to dość dużo ,jak na tą srubę od dawki .Ale skoro ci wcale nie dymił to dawka była trochę za mała .Ja bym wiecej nie kręcił skoro dobrze ci auto idzie ,a fakt że wzrosły ci obroty na jałowym świadczy o tym że dawkę podniosłeś dość dużo ,bo przy nieznacznym podkręceniu o 1/4 czyli 90stopni obroty na jałowym jeszcze nie wzrastają.1,9 TD AAZ jest jeszcze przydławiony fabrycznie w LDA ale to dłuższa historia i o ile jeszcze nie czytałeś to poczytaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=lda


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pn wrz 14, 2009 21:42

żadnej plomby nie było a śruba jest już objechana jak by ktoś grzebał nie dymił wcale nawet przy gwałtownym dodaniu gazu teraz moc jest Ok i jak dam mu w palnik puszcza dymka :)
zobaczymy ile będzie palił :)


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości