Tylny zacisk nie zawsze odbija

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
conrad20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 20, 2007 23:03
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Tylny zacisk nie zawsze odbija

Post autor: conrad20 » pn wrz 14, 2009 08:47

Problem jest taki ze jak pare razy sie zaciąknie ręczny to nie do konca odbije i jest luz na dźwigni od ręcznego. Zacisk rozbierany był już. Nie widac było żadnych uszkodzeń. Dodam że w zimie zamarzł mi ręczny, dostała sie woda do linki. Co to może być? Linka, a może ja nie zauważyłem usterki w zacisku. pomocy



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn wrz 14, 2009 08:59

Sprawdź czy to zacisk czy linka.
Stawiam na zacisk. Niestety te żeliwne zacisku tylne "tak mają".
Po jakimś czasie brudzą się wewnątrz i przycierają.
Kumpel walczył z tym kiedyś w swoim passacie, wymieniał na inny używkę . nic nie dało.
Dopiero regeneracja u fachowca dała radę i od tego czasu ( a było to ładne parę lat temu) ma spokój.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
conrad20
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt lis 20, 2007 23:03
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: conrad20 » pn wrz 14, 2009 09:03

ogólnie zacisk ladnie hamuje. kupilem calą belke tylną z nowymi tarczami i klockami, zrobiłem jakies 20 tys km i dopiero teraz zaczął sie problem. jak go rozebralem to w środku byl czyściutki, żadnego brudu, wszystkie gumki całe. zimową porą było tak ze jak zamarzł, a zamarzła linka to też go trzymało. może warto sprawdzić linke skoro zacisk czysty, nie widać zadnych uszkodzeń na nim.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn wrz 14, 2009 09:06

Konkretnie: ośka dźwigni ręcznego koroduje i się zaciera w tulejce. Zeby ją wyczyścić trzeba ją wyjąć rozbierajac cały zacisk a nie tylko wyjmując tloczek, Po oczyszczeniu z korozji ośka robi sie za cienka, ma luz, oring ktory na niej jest nie trzyma płynu i pojawiają się wycieki. Regeneracja się nie opłaca. Wyjście to kupno używki od Mk3( za stoweczkę mozna na szrocie dostać), albo zamiana zacisków na takie od Mk4. Pisząc to powtarzam ktoryś raz to co już dokładnie opisywano na forum - używaj wyszukiwarki.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 165 gości