Mułowaty MK4

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
porkypol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn cze 06, 2005 14:00
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Mułowaty MK4

Post autor: porkypol » wt lis 08, 2005 15:27

Hej,

od dłuższego czasu mam problemy z moim MK4 115KM silnik AJM.

Auto na 1-2-3 biegu jest strasznie mułowate. Wydaje się jakby ważyło 10ton. Albo jakby miało zaciśnięte tylne hamulce. Dopiero na 4-5-6 jest ok. Wydaje się też jakby zużycie paliwa było też większe niż wcześniej na tych niskich biegach. Przy ruszaniu pali nawet do 15l/100 a na zimnym silniku komputer czasem pokazuje 35l./100. Biegi zmieniam tak na wysokości 1500-2000 obrotów.

Czasem jak się zatrzymałem i kilka razy wciskałem nożny hamulec, to pomagało i autko startowało lekko. Tarcze hamulcowe nie są czerwone ani nic się nie dymi, więc nie wygląda mi to na problem układu hamulcowego.

Co jest zatem nie tak z autkiem? :otepienie:



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » wt lis 08, 2005 16:19

Wczesnie zmieniasz biegi - ja w dieslu zmieniam powyzej 2000 a czasami nawet kolo 3000 i nie uwazam ze bardzo dynamicznie jezdze. Co do tego ze mulowaty - to pierwsze pytanie jakie mi sie nasuwa czy masz zalozony gaz, bo na tym traci sie najwiecej mocy.



Awatar użytkownika
porkypol
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: pn cze 06, 2005 14:00
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Post autor: porkypol » wt lis 08, 2005 16:33

No właśnie ja też mam diesla - 1.9 TDI. Zmieniam biegi, bo na wyższych lżej idzie i mniej pali. Nie mniej jednak - nie chodzi tu o styl jazdy tylko o mułowatość, która jest. Czasem po kilkakrotnym wciśnięciu hamulca ustępuje.



Awatar użytkownika
dzikusek99
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: sob maja 21, 2005 15:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: dzikusek99 » wt lis 08, 2005 16:37

Ale gafa nie spojrzalem ze masz Tdi - a ja z gazem tu wyskakuje - moze w takim razie cos z turbina, ewentualni cisnienie na tlokach trzeba by sprawdzic. Jak by byly hamulce slychac by bylo piszczenie, tarcie. Moze wtryski leja?? Ale to wtedy kopcil by ci. Gdybym cos jeszcze sobie przypomnial to napisze



mirek55
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 13:05
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: mirek55 » pt lis 11, 2005 23:17

Czy przypadkiem nie robiłes ostatnio "dolewki "płynu hamulcowego?



boy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pt lut 10, 2006 13:03
Lokalizacja: Polska

Post autor: boy » śr lut 22, 2006 15:10

Sprawdź przepływomierz powietrza. :hmm:
Ojciec ma paska 110km i jak mu padł to straszny muł się z niego zrobił.
Żeby sprawdzic nie kupuj - ok 650zł - znajdź kogoś z vw tdi i wsadź jego przepływomierz i porównaj.
Pozdr :okej:


Życie z golfem jest ciekawsze...

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr lut 22, 2006 17:10

Zapieczone kierownice powietrza w wyniku PSJ.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości