czujnik(przelacznik termiczny)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn cze 22, 2009 11:03
Lokalizacja: Gdańsk

czujnik(przelacznik termiczny)

Post autor: lukis » wt wrz 08, 2009 17:08

witam mam wielki problem ze znalezieniem tego czujnika.Jego oznaczenia to 191919369B ELTH 03-89 kolor szary, Silnik 1.6 RF 72KM nie ma go w zadnym sklepie,sprzedawcy nie sa pewnni co do zamiennika(jaki to jest),czujnik ten znajduje sie na kroccu wraz z czerwonym i czarnym,wiem ze w wiekszosci golfow czujnik ten wystepuje w kolorze niebieskim a ja potrzebuje szary(wtyczke tez mam szara),wie ktos moze nr zamiennika dla tego czegos?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt wrz 08, 2009 21:23

On jest wkręcany czy wciskany na oring i zawleczkę?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt wrz 08, 2009 22:00

Paweł Marek pisze:On jest wkręcany czy wciskany na oring i zawleczkę?


mialem ten silnik i byl zakrecany



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt wrz 08, 2009 22:14

tak ja też miałem wkręcany w GU 84, ale ten co szuka kolega jest zdaje się wciskany, bo zmieniane zostały króćce po 89 roku i zamiast wkręcanych czujników są wciskane podobnie jak w mk3, i teraz bieda. Widzę taki włącznik w katalogu interecarsu ale nie mają go w ofercie. Pozostaje szrot, ASO, albo podpięcie grzałki ssania w gaźniku pod włącznik od jeża, bo różnice w temperaturze wyłączania czujników grzałki ssanbia i jeża nie są duże. Tu powinno być 40 stopni, a jeż ma chyba ciut więcej jakieś 50, więc różnica działania gaźnika będzie niezauważalna.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » wt wrz 08, 2009 22:18

Paweł Marek, tez patrzyłem w katalog :grin: zdjecie jest ale :"go nima" :grin:



Awatar użytkownika
lukis
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: pn cze 22, 2009 11:03
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lukis » śr wrz 09, 2009 05:16

Tak Pawel Marek ma racje, mam wciskany,lipa straszna z tym czujnikiem, pojade dzis do ASO a jak nie pokombinue cos z ta grzalka,thx za odp

[ Dodano: 19 Wrz 2009 14:52 ]
dostalem ten czujnik,w aso bylem i mi zamowili mialem szczescie bo byl tylko 1 taki w polsce w poznaniu,lezal sobie na polce
chcialem go koniecznie wymienic bo mi ciezko na cieplym silniku odpalal samochod,niestety nic sie po wymianie nie zmienilo,a moze to wina tego drugiego czujnika?czerwonego?
Wie ktos moze jakie ma miec oznaczenia ten czerwony do mojego silnika?

[ Dodano: 12 Gru 2009 10:47 ]
Czy moglby mi ktos powiedziec jaki jest nr czujnika czerwonego? na kroccu wody w RFie z 89roku,czujnik wciskany,oprocz czerwonego na kroccu sa jeszcze szary i czarny czujnik.W aso powiedzieli ze mam nieoryginalny i ze czerwonego nie maja w katalogu,co tu jest grane,z szarym czujnikiem tez mialem problem ale dostalem go.


http://forum.vwgolf.pl/images/photos/5e4e86364abf10b0ed84d.png

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 138 gości