Centralny w tylnej klapie passat B3 kombi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Centralny w tylnej klapie passat B3 kombi

Post autor: MAPET » pt wrz 04, 2009 13:26

mam maly problem

passat b3 kombi

mam zamontowany centralny na silownikach elektrycznych otwierany z pilota w drzwiach

auto nie ma oryginalnego centralnego

i klape musze otwierac kluczykiem

wczoraj zdjalem plastyki z klapy bo kupilem silownik elektryczny i za bardzo nie ma chyba opcji tam tego podlaczyc by razem z drziwami otwieral mi z pilota klape

cyz moze jest taka opcja?

jak zrobic abym nie musial otwierac i zamykac klapy kluczykiem?


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » pt wrz 04, 2009 22:48

Nie musisz przypadkiem wymienić zamka, i potem musisz chyba spiąć siłownik klapy z resztą siłowników?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt wrz 04, 2009 23:21

stonefree pisze:Nie musisz przypadkiem wymienić zamka, i potem musisz chyba spiąć siłownik klapy z resztą siłowników?
nie musi :)


kolega mial tak , ze pod siłowniki takie od drzwi podpięty mial siłownik w klape ( znaczy zwykly taki jak do drzwi ) ale lekko mocowanie było przyrzezbione i wszystko działało :)
zamk był zwykły seryjny, normalnie otwierał pilotem drzwi i klape jednoczesnie,
jk zdejmiesz plastik to obejrzyj dokladnie ten element w który wkłada sie kluczyk , po przkreceniu ten element sie obraca i umozliwia nacisniecie cięgna od zamka, wystarczy umocowac siłownik tak, zeby za pomoca ciegna ( u nas była to szpryca rowrowa) zakonczenie tego cięgna ( u nas zeby to ładnie wchodziło, była to owinięta izolacja nakrętka :) ( patent bo patnt, ale pare ładnych lat działało i działa :) )



mozna było otwierac kluczykiem sama klape, ale chyba w pozycji otwórz jak zostala to to ciegno mogło wchodzic w ten obracający sie element, jak weszło to znacyz ze guzik sie wciskał , ale nie popuchał dalej , jak ciegno wychodziło , guzik chodzil poprawnie :)

to tak po krotce , moze troszke zakręcone, ale robota prosta w montazu :) kabelki pociagnac, siłownik umocowac, skonstruowac element blokujący i po problemie :)

[ Dodano: Pią Wrz 04, 2009 11:23 pm ]
zrobiłbym Ci zdjecia jak to wyglada , ale auto zostało sprzedane :) wprawdzie w rodzniie ( drugi raz szwagrowi :) ) ale to daleko dosc i ciezko by teraz jechac specjalnei zeby obczaic i skopiowac patent :)
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 23:24 przez guti, łącznie zmieniany 1 raz.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » sob wrz 05, 2009 15:46

dzieki! jak nei znajde zamka to pokombinuje :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości