2.0 agg słychać przekaźniki i przerywa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

2.0 agg słychać przekaźniki i przerywa

Post autor: daro46 » czw wrz 03, 2009 22:44

co mam sprawdzic???



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » pt wrz 04, 2009 07:23

opisz problem, bo z tego nic nie wynika.


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » pt wrz 04, 2009 08:15

jedziesz autem i auto nagle zaczyna przerywać ,i słyszysz jak strzelaja przekaźniki (załączaja się i rozłączają)



Awatar użytkownika
omlet161
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 131
Rejestracja: pn mar 24, 2008 13:19
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: omlet161 » pt wrz 04, 2009 08:17

Możesz go wyjąć i podać 12V i zobaczyć czy załącza, jeśli strzela jak mówisz to wiadomo do wymiany( a prawdopodobnie tak jest)
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 08:18 przez omlet161, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt wrz 04, 2009 08:36

daro46, starsznie skąpe informacje. Ale przekaźnik może byś sam w sobie zepsuty, albo może być źle sterowany od ECU z 1000-ca przyczyn. Poza tym który? Pod uwagę głównie 2 się bierze, od pompy i od zasilania wtrysku (pozycja 3 i 12)
Ostatnio zmieniony pt wrz 04, 2009 13:32 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 2 razy.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » pt wrz 04, 2009 10:27

to tak vag nie wybija błędów ,zostały wymienione świeczki kable kopułka palec czujnik halla kostka w stacyjce ,z każdą wymianą przerywa coraz mniej ,ale nadal przerywa dodam że na lpg (sekwencja brc,wcześniej zwykła instalka na mikserze) i na pb



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pt wrz 04, 2009 10:32

nie szukałbym przyczyny w przekaznikach, tylko w prądzie :)
gdzies cos powoduje ze silnik gasnie , tak jakbysmy go wylaczali kluczykiem, dlatego przkazniki cykaja :) bo maja prąd , nie maja, maja , nia maja itd
pod tym kątem bym zaczał poszukiwania :P
oczywiscie tez moga byc te przekazniki cykające, prosto sprawdzic, podmienic i bedzie wiadomo :)


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » ndz wrz 06, 2009 16:14

na dodatek dzieje się to tak że czasami jest tydzień ok a czasami nonon stop a czasami pyknie sobie i dalej jest ok



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » ndz wrz 06, 2009 17:58

Sprawdz przekaznik w pozyci 3 i 12 I ten duzy ktory znajduje sie za wlacznikiem swiatel Awaryjnosc zimne luty Przekazniki najbardziej awaryjne to przekaznik w pozyci 3 i za wlocznikiem swiatel



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 153 gości