problem z pompa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt cze 17, 2005 08:30
Lokalizacja: Wiatrowiec

problem z pompa

Post autor: JD » ndz lis 06, 2005 17:26

Witam
ostatnio padla mi pompa wtryskowa i szykuje sie jej wymiana.I moje pytanie czytalem na forum ze mozna wlozyc pompe od JR (ja mam 1V) Czy przy zmienianiu tej pompy trzeba cos przerabiac?? bo rozrzad trza bedzie ustawiac penie i co da mi ta wlasnie pompa od JR??
pozdrawiam fanow(maniakow) VW :pub:


president J.F.K.II oraz lemm at 2001 na mk3 :)

Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz lis 06, 2005 19:12

kiedyś miałem mk1 w dieslu i jak mi padła pompa włożyłem od T4 1,9D i smigał aż miło skróciłem tylko dawkę



Awatar użytkownika
JD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt cze 17, 2005 08:30
Lokalizacja: Wiatrowiec

Post autor: JD » czw lis 24, 2005 19:07

no tak ale ja mam TD z silnikiem 1V na ktorej nie ma tej dziwnej gruszki jak w JR i teraz nie wiem ponoc mozna wstawic taka pompe ale nie wiem co mi to da dokladnie bo jest w niej jakis wezyk gdzie idzie nie wiem do czego ja ja tej gruszki nie mam mam taka jak w zwyklym dieslu JP


president J.F.K.II oraz lemm at 2001 na mk3 :)

Awatar użytkownika
alles
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: sob maja 14, 2005 13:44
Lokalizacja: Białogard

Post autor: alles » czw lis 24, 2005 19:37

Witam! ja też mam silnik 1V i miałem problemy z pompą - u mnie ciekła, wymieniłem uszczelkę i po kłopocie. Co do tematu "gruszki" przy pompie to jest ona odpowiedzialna za zwiększenie dawki ( pod obciążeniem) paliwa poprzez "ten" wężyk, który podłacza się do kolektora ssącego, tam jest taka gumowa zaślepka. Nie wiem tylko czy turbo w 1V podoła z doładowaniem.



Awatar użytkownika
JD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt cze 17, 2005 08:30
Lokalizacja: Wiatrowiec

Post autor: JD » czw lis 24, 2005 20:02

dzieki za odzew chlopaki zobacze jak to bedzie bo chyba mi sie oplaci wymienic pompe jak ja robic bo cena jak ami chca ja robic graniczy nawet do 300pln :( a Ponoc turbo daje takie samo cisnienie jak w JR i SB RA??


president J.F.K.II oraz lemm at 2001 na mk3 :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 408 gości