[mk3] podlaczenie alarmu i centralnego zamka (fabryka)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mulder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: ndz cze 12, 2005 20:43
Lokalizacja: Bydgoszcz (4DON)
Kontakt:

[mk3] podlaczenie alarmu i centralnego zamka (fabryka)

Post autor: mulder » ndz lis 06, 2005 17:12

Nie bijcie ze podrywam taki watek, ale niestety nie moge znalezc nic w szukaj, a jak znam zycie bylo to kilkanascie razy...

czy moglaby mi jaka madra glowa powiedziec gdzie sie wpiac do centralnego zamka by moc sie cieszyc sterowaniem z pilota !! ??

z gory dzieki i sorki za pytanie ;-)



trofeo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: sob wrz 10, 2005 12:50
Lokalizacja: Warszawa

Re: [mk3] podlaczenie alarmu i centralnego zamka (fabryka)

Post autor: trofeo » ndz lis 06, 2005 21:51

Siemka!.
Wpinasz sie do kostki wiazki przewodów( od środka kabiny) które idą do drzwi.I tak: zielony to otwieranie drzwi , szary to zamykanie drzwi. Pamiętaj aby alarm miał opcję ustawienia czasu impulsu otwierania i zamykania zamka centralnego około 3,5 sekundy.

A ha zapomniałem dodać , że w moim przypadku ( alarm Legendford f-14) musiałem zastosować przekaźniki pomiędzy alarmem a centralnym , ponieważ przy otwieraniu z kluczyka nastepowało zwarcie ( taki typ alarmu ). Ale to info wrazie gdybys miał taki sam problem

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Groszek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:06
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Groszek » ndz lis 06, 2005 22:06

A to zależy jaki masz centralny elektr. czy pneumatyczny. Do pneumata to pod pompke a do elekt. to przez dodatkową centralke centralnego chyba że styk w alarmie wytrzymuje takie obciązenie prądu płynącego podczas działania siłowników to wtedy możesz bezpośrednio.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 502 gości