![satan :satan:](./images/smilies/satan.gif)
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Przy okazji lepiej jest kupić nową czy używaną turbosprężarkę ?? Słyszałem, że regeneracja daje efekty na pół roku, a później znowu to samo... .
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Na razie żadną, sam świst jeszcze o niczym nie musi świadczyć, moja świszcze od 200.000 km, zrób logi dynamiczne (statyczne też) i wrzuć do działu "diagnostyka"Alchemik_2006 pisze:
Przy okazji lepiej jest kupić nową czy używaną turbosprężarkę ??
A moze kata wywaliłeś. Ja jak go wywaliłem to świszczy prawie w kazdym zakresie obrotów. I wiesz co jest najpiękniejsze w tym wszystkim jak jade. Właśnie ten świst. Tz ze turbo zyje i ma sie bardzo dobrze. Uwielbiam ten dzwięk. Nawet juz tyle radia nie słucham tylko tyle by silniczka posłuchać.Alchemik_2006 pisze:Jak ciągnąłem go z Niemiec to nie było tego co jest teraz... myśle o najgorszym... wiem, że turbina powinna troszkę grać... i grała tyle, że ostatnimi czasy pojawił się dodatkowy dźwięk...
A powinna od 1700rpm > na starcie pewnie niedoładowanie.mettenos pisze:moja świszcze od 200.000 km
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 239 gości