problem przy przezbrojeniu na jednomas

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

problem przy przezbrojeniu na jednomas

Post autor: bugalon » wt sie 25, 2009 19:19

Ze względu na to, że przesiadam się na jednomas z dwumasu w swoim AFNie nie rzucilem się na gotowy zestaw, ale zaczalem kompletować sam. Koło kupilem oddzielnie (od corrado 16V) i oddzielnie do tego sprzęgło od G60. Problem w tym ze nie mogę tego poskladać do kupy. Tarcza ma wypusty, które szorują mi po śrubach mocujących kolo zamachowe. Dodatkowo zapiera mi się wieloklinem o wał (stożek wału).

Składam coś nie tak - czy po prostu sprzęgło od G60 nie nadaje się do przejscia na jednomas?. Może wymaga to zastosowania innego kola zamachowego? Wolę sprzęgło od g60 niż z VRa bo ma znacznie większe sprężynki i zdecydowanie lepiej tłumi drgania niż takie VRowskie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt sie 25, 2009 19:36

bugalon, nie bardzo wiem co tam moze nie pasowac

masz moze foty tego jak to wyglada?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt sie 25, 2009 19:55

Moze jeszcze lepiej podaj nr tych wszystkich czesci tak dla pewnosci. Jeszcze spytam czy czasem nie wkladasz odwrotnie tarczy sprzeglowej bo wiesz chyba ze ma strone od skrzyni i do silnika.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt sie 25, 2009 20:29

Adamm pisze:bugalon, nie bardzo wiem co tam moze nie pasowac

masz moze foty tego jak to wyglada?
Mogę wrzucić foty ale wygląda to tak, że tarcza od strony kola zamachowego nie jest całkiem płaska. Jest delikatnie poszerzona w stronę koła zamachowego ale tylko w tym miejscu gdzie są śruby trzymające zamach do wału. Foty będą dopiero jutro ale sprawa naprawdę mocno dziwna dla mnie.

Acha - tarczy na pewno nie zakladam na odwrót, wymienilem juz kilkanascie sprzęgieł, naprawdę nie jestem laikiem :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt sie 25, 2009 21:05

bugalon, no wlasnie to wysuniecie (ze sprezynami) idzie w kierunku skrzyni, najlepiej jak pokazesz fotki


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » śr sie 26, 2009 09:32

Adamm pisze:bugalon, no wlasnie to wysuniecie (ze sprezynami) idzie w kierunku skrzyni, najlepiej jak pokazesz fotki
Nie no Panowie, naprawdę wiem jak zamontować tarczę :) Nie róbmy sobie jaj :) Tarcza jest grubsza niż powinna być po stronie kola zamachowego w miejscu przykrecania zamachu do wału. Po stronie skrzyni jest jeszcze grubsza bo ma cały układ tłumienia drgań.

Ostatecznie okazało się, że sprzęgło które dostałem jest bóg wie z czego (na pewno nie takie jak chcialem). Koło zamachowe mam dobre. Po prostu dostawca sie pomylił i władował w kartonik nie to co potrzeba (to chyba sprzęgło od jakiegos VW T4)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr sie 26, 2009 12:57

bugalon, no i wszystko jasne :)

bugalon, najlepiej zapytac o najprostsze rzeczy bo sam wiem ze czlowiek sie lapie na najbanalniejszych sprawach :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości