Rozrusznik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Robert695
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sie 15, 2009 18:31
Lokalizacja: Janów lubelski

Rozrusznik

Post autor: Robert695 » sob sie 22, 2009 22:11

witam chcę u siebie przeczyścić rozrusznik i chcęzapytać czy mam taki sam jak na rysunku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149224

1.9 TDI 90 KM vw vento 94 r



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » sob sie 22, 2009 23:11

Masz taki sam jak na fotkach.



riggs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 23:12
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: riggs » pn sie 24, 2009 22:16

Panowie a ja mam takie pytanie.U mnie rozrusznik ciężko kręci,silnik odpala po mniej więcej 3 obrocie rozrusznika (rozrusznik kręci dość ospale).I taka sprawa otóż co parę odpaleń rozrusznik zawyje bardzo głośno (hałas jest taki jakby zawył lużny pasek klinowy tylko trochę bardziej drastycznie).Pytanie co to może tak wyć w tym rozruszniku?Wiem że to na pewno nie lużny pasek wielorowkowy bo jest nowy.Wiem że to na pewno rozrusznik w dodatku ma te dodatkowe objawy w postaci ciężkiego kręcenia.Tylko chodzi o to co to może w tym rozruszniku być do wymiany bo raz że nie wiem czy sam jestem w stanie usunąć tę usterkę a jak nie to chyba nie warto żebym się zabierał za wykręcanie rozrusznika.I dwa to nie wiem czy wogóle da się go naprawić czy nie muszę się rozglądać za nowym( tj używanym na allegro).Dlatego proszę o radę czy mam się za to zabierać i co to może być ewentualnie jaki koszt??Pozdrawiam i dzięki z góry za pomoc.



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » pn sie 24, 2009 22:28

Kolego rozrusznik na stół i regeneracja, nowe szczotki, nowe tulejki, czyszczenie wszystkiego, smarowanie przekładni. A wyć moze przez wyrobione tulejki.
A jeśli masz tak ze ci nie zazębia z wiencem koła zamachowego to do wymiany takze elektromagnes, po naprawie bedzie ci hulał az miło.
P.S. Moze tak byc ze komutator masz juz bardzo podtarty lub podtopiony , tak sie dzieje jak sie skonczy szczotka i bardzo iskrzy, wtedy wirnik do wywalenia.
Ostatnio zmieniony pn sie 24, 2009 22:30 przez szatanek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości