[mk2] Jak wygląda znak od zapłonu na kole zamachowym?? PILNE

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

[mk2] Jak wygląda znak od zapłonu na kole zamachowym?? PILNE

Post autor: paulox » czw lis 03, 2005 18:58

Witam
Mam taką mini Lampę strobo do ustawiania zapłonu ale nie wiem czy dobrze ustawiłem, bo ustawiałem tak aby znak na kole zamachowym był widoczny razem z błyskiem lampy (w momencie iskry na 1 swiecy).

Tylko nie wiem czy ustawiałem na odpowiedni znak. Znalazłem na kole zamachowym znak, który wyglądał jak taka nadlana prostokątna wypustka.

Kto wie jak ten znak ma wyglądać????

[ Dodano: Czw Lis 03, 2005 8:14 pm ]
Ok. Ustawiałem jeszcze raz.
Tym razem odkręciłem cały ten biały korek na skrzyni biegów i na uruchomionym silniku i błyskaniu lampą stroboskopową zsynchronizowaną z świecą 1-szego cylindra było widać ładnie taki punkt, który sie przesuwał w lewo lub w prawo po przekręceniu aparatem zapłonowym. Punkt ten był widoczny przy takim trójkąciku skierowanym w dół umieszczonym tak jakby jako przedłużenie gwintu w który się wkręca ten biały korek.
UIstawiłem delikatnie za tym trójkącikiem w prawo (lekko wyprzedzony zapłon) bo mam gaz.

Jeśli jakiś błąd znaleźliście w moich zabiegach to piszcie.

Pozdrawiam


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » pt lis 04, 2005 00:57

znak którego zawsze szukam w golfie to cyferka 0,ustawiam ją w środeczku otworka w tym korku i ustawiam ststycznie zapłon-albo na przeskok iskry na przerywaczu(po ustawieniu przerwy) albona przeskok iskry na pierwszym lub czwartym cylindrze(w zależności na który wypadnie),w razie problemów z pracą silnika ustawiam dodatkowo na słuch podczas pracy silnika.niech sie nikt nie obrazi na moje metody ale nawalił mi diagnoskop(urwały się kable od stroboskopu i nie wiem jak je podłączyć.w golfach jest znak 0 wskazujący GMP, anależy pamiętać o kącie wyprzedzenia zapłonu


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości