Czujnik G80

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Czujnik G80

Post autor: Ceglarz » czw sie 20, 2009 23:10

Witam
Mam problem z pewną Alhambrą, auto po wymianie silnika, gdyż poprzedni został ugotowany :grin: Z występującymi błędami poradziłem sobie, ale niestety ciągle jest błąd G80 przerwa lub zwarcie z plusem i auto niema "ducha" chodź pracuje normalnie, szarpanie silnikiem nie występuje. Rezystancja na wtrysku była 130ohm, podstawiłem drugi z rezystancją 108ohm. Na wtyczce idącej do wtrysku jest 5V, chwilę po odpaleniu jest ok, dodam gazu i już świeci kontrolka od świec i błąd powraca.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » pt wrz 11, 2009 04:42

podlacz pdo VAGa



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10601
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pt wrz 11, 2009 06:28

macem pisze:podlacz pdo VAGa
może wpierw dokładnie przeczytaj w/w post :chytry:



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pt wrz 11, 2009 09:22

Problem rozwiązany, problem był w kablach od ECU do czujnika.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » ndz wrz 13, 2009 22:20

a jaki mialeś dokladnie blad na VAGu ? i jakie napiecie powinno byc na tej wtyczce do G80 5V?



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » pn wrz 14, 2009 00:15

macem, Czujnik wzniosu iglicy, przerwa lub zwarcie. Co do napięcia, 5V było przy pomylonych kablach z tymi od czujnika temp w kolektorze.


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

macem
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: ndz sie 31, 2008 12:30
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: macem » sob wrz 26, 2009 22:36

i jakie napiecie powinno byc na tej wtyczce do G80 5V? i jaka rezystancja na tej wtyczce ale do komputera ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 76 gości