Witam,
problem dotyczy audi a3 1,9 TDI (110 KM-oznaczenia nie pamiętam)
Problem pojawił się od zapieczonych kierownic (notlauft),wiec długo nie myśląc turbo zostało wyjęte i wyczyszczone kierownice,autko ożyło ale pojawił się kolejny problem -świst turbiny którego wcześniej nie było,dodam że dolot jest szczelny ,skąd może być ten świst ,czy jest możliwość że turbinka została źle poskładana?Jeśli tak to czy można to jakoś sprawdzić,może VAG-iem?Ogólnie autko chodzi idealnie,ECU czyste od błędów,tylko ten świst praktycznie słyszalny od 1500 obrotów
Świszczące turbo po czyszczeniu kierownic
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jeżeli jest to niezbyt głośny świst,to chyba nic złego.Wyczyściłeś kierownice,więc turbo zaczęło wreszcie oddychać i pracować jak należy.
Może jednak kiepsko złożyłeś kanalizację między turbo a IC?
Może jednak kiepsko złożyłeś kanalizację między turbo a IC?
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 20:51 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Świszczące turbo po czyszczeniu kierownic
Zrób logi dynamiczne 011 u mnie swiszczy jak doładowanie daje w granicach 1,25 bara , mże z dołu masz duzy overboost i dlategoS1BART1 pisze:Witam,
problem dotyczy audi a3 1,9 TDI (110 KM-oznaczenia nie pamiętam)
Problem pojawił się od zapieczonych kierownic (notlauft),wiec długo nie myśląc turbo zostało wyjęte i wyczyszczone kierownice,autko ożyło ale pojawił się kolejny problem -świst turbiny którego wcześniej nie było,dodam że dolot jest szczelny ,skąd może być ten świst ,czy jest możliwość że turbinka została źle poskładana?Jeśli tak to czy można to jakoś sprawdzić,może VAG-iem?Ogólnie autko chodzi idealnie,ECU czyste od błędów,tylko ten świst praktycznie słyszalny od 1500 obrotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 49 gości