Świszczące turbo po czyszczeniu kierownic

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Świszczące turbo po czyszczeniu kierownic

Post autor: S1BART1 » czw sie 20, 2009 20:14

Witam,
problem dotyczy audi a3 1,9 TDI (110 KM-oznaczenia nie pamiętam)
Problem pojawił się od zapieczonych kierownic (notlauft),wiec długo nie myśląc turbo zostało wyjęte i wyczyszczone kierownice,autko ożyło ale pojawił się kolejny problem -świst turbiny którego wcześniej nie było,dodam że dolot jest szczelny ,skąd może być ten świst ,czy jest możliwość że turbinka została źle poskładana?Jeśli tak to czy można to jakoś sprawdzić,może VAG-iem?Ogólnie autko chodzi idealnie,ECU czyste od błędów,tylko ten świst praktycznie słyszalny od 1500 obrotów



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw sie 20, 2009 20:51

Jeżeli jest to niezbyt głośny świst,to chyba nic złego.Wyczyściłeś kierownice,więc turbo zaczęło wreszcie oddychać i pracować jak należy.
Może jednak kiepsko złożyłeś kanalizację między turbo a IC?
Ostatnio zmieniony czw sie 20, 2009 20:51 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pt sie 21, 2009 07:31

Dolot jest szczelny na 100%



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Świszczące turbo po czyszczeniu kierownic

Post autor: PinkFloyd » pt sie 21, 2009 08:25

S1BART1 pisze:Witam,
problem dotyczy audi a3 1,9 TDI (110 KM-oznaczenia nie pamiętam)
Problem pojawił się od zapieczonych kierownic (notlauft),wiec długo nie myśląc turbo zostało wyjęte i wyczyszczone kierownice,autko ożyło ale pojawił się kolejny problem -świst turbiny którego wcześniej nie było,dodam że dolot jest szczelny ,skąd może być ten świst ,czy jest możliwość że turbinka została źle poskładana?Jeśli tak to czy można to jakoś sprawdzić,może VAG-iem?Ogólnie autko chodzi idealnie,ECU czyste od błędów,tylko ten świst praktycznie słyszalny od 1500 obrotów
Zrób logi dynamiczne 011 u mnie swiszczy jak doładowanie daje w granicach 1,25 bara , mże z dołu masz duzy overboost i dlatego



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 49 gości