amorki do mk4 hatchback??

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kenzy17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 499
Rejestracja: pn lip 20, 2009 22:59
Lokalizacja: Rzeszów

amorki do mk4 hatchback??

Post autor: kenzy17 » czw sie 20, 2009 15:26

jakie amorki do mk 4 htb seryjne sprężyny .. sachs czy bilstein ??

Postanwiłem wybrac bilsteina bo te cześći sa motowane w fabryce.
teraz jakie b4 czy b6 ??
Jaka jest różnica pomiędzy sportowymi amorkami a standardowymi ??

Obrazek
VS
Obrazek
Ostatnio zmieniony śr sie 26, 2009 13:43 przez kenzy17, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt sie 21, 2009 12:01

co to znacyz ze nie chcesz zbytnio?

czyli chcesz!

czyli kup sportowe

i to nie jest bilstein b4 tylko minimum B6

sportowe maja inny skok i charakterystyke pracy


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kenzy17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 499
Rejestracja: pn lip 20, 2009 22:59
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: kenzy17 » pt sie 21, 2009 12:38

czym one sie roznia ?? b4 b6 lub b8??


Moje MK IV
viewtopic.php?t=281804" onclick="window.open(this.href);return false;
-1- Połączyła nas Pasja-upiększania naszego codziennego środka poruszania ...
-2- Proste są dla szybkich samochodów - Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae ...

Maicroft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Kontakt:

Post autor: Maicroft » pt sie 21, 2009 13:04

B4 i KYB Excel-G to sa podobne amorki.

Sachs niestety moim zdaniem robi lipne amory.

B6 i jakis wyzszy model KYB to tez porownywalna polka.

B8 to amorki pod gwint glownie, albo duza glebe.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt sie 21, 2009 13:38

Maicroft pisze:B8 to amorki pod gwint glownie
jak do gwintu?
gwint to zupelnia inna konstrukcja zawiasu ew moga wystepowac czasem z tylu


b4 to powiedzmy seria

a b8 sportowy amor


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Maicroft
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 12:47
Lokalizacja: Bielsko-Biała (SB)
Kontakt:

Post autor: Maicroft » pt sie 21, 2009 14:08

Pokopalem :grrr:

B6 to sztywniejszy odpowiednik serii czyli B4, mozna go stosowac do seryjnych sprezyn. Tu uwaga, na poczatku po montazu B6 u wielu auto poszlo w gore, w stosunku do nawet nowego amora (tj 20-30kkm), potem troche usiadlo, ale nie bujalo.

B8 to sprezyn obnizajacych(tak najczesciej sie je stosuje), rowniez mocno i bardzo sztywny amor, ale wielu na takim jezdzi i mowia, ze jest miekko. Chyba to zalezy od wspolczynnika twardosci danego czlowieka:)


Przy giwncie z tylu, mozna by bylo taki wsadzic, tylko po co, jak przod jest dedykowany ze sprezyna :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości