szarpie strasznie na niskich obrotach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 17, 2009 22:22

zapaliła się czy mrugała ? tak czy inaczej podepnij pod vaga, inaczej to wróżenie z fusów



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn sie 17, 2009 22:29

kontrolka świec żarowych zapalając się i migając w czasie jazdy informuje nas o tym, że sterownik silnika czyli ECU zapisał błąd będący przyczyną objawów, które opisałeś ale nie wskazuje nam ona na bezpośrednią przyczynę - wtedy zawsze trzeba podłączyć do gniazda diagnostycznego w Golfie interfejs z programem VAG-COM (wielu użytkowników tego forum taki fejs posiada za niewielkie pieniądze, Tobie też się przyda jego zakup - szybko się zwrócą jego koszty) i za jego pomocą odczytać zapisany kod błędu a następnie w dostępnych na necie opisać kodów ustali się czego błąd dotyczy - z całą pewnością nie świec żarowych, jesteś z Płocka więc wejdź na swoją grupę regionalną i poproś kogoś aby Ci odczytał kod Vagiem za przysłowiowe piwko chociażby i jeśli od razu nie poda Ci przyczyny usterki to podaj na forum kod błędu a z pewnością powiemy co dalej robić aby silnik chodził jak zegarek.


Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn sie 17, 2009 22:50

baster83 pisze:świeci sie cały czas macie od[powiedzi co do świec?
świeci się cały czas zamiast mrugać, na zimnym czy rozgrzanym silniku ?
świece żarowe zostaw w spokoju bo to nie one są przyczyną zapalenia tej kontrolki.


Obrazek

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pn sie 17, 2009 23:08

jedź na vaga, nie chodzi tu nawet o tą kontrolkę, czy błąd , lecz o sprawdzenie podzespołów silnika w blokach pomiarowych



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn sie 17, 2009 23:48

pewnie uwalony czujnik G62 (open or .....)


Obrazek

leon79
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 686
Rejestracja: pt sie 22, 2008 20:39
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: leon79 » wt sie 18, 2009 21:32

Ja kupiłem za 100 zł cały wtrysk ( od sdi,bo tez pasuje) i został przełożony tylko czujnik.Oczywiscie do auta mk3.


User

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt sie 18, 2009 22:38

szukaj na allegro , lub załóż temat w dziale "kupię", może ktoś ma sprawny na sprzedaż



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr sie 19, 2009 08:45

zanim kupisz wtrysk sterujący to podaj nam kod błędu bo wątpię aby czujnik G80 był uszkodzony,
przykładowo - jeśli pokazał kod błędu 17654 to :
kod błędu: 17654 P1246 en igły iniektora Displacement Sensor (G80) niedopuszczalne sygnału du Geber für Nadelhub (G80) i sygnału unplausibles Igła Lift Sensor (G80) Range / Performance Dodatkowe informacje w kodach błędów. Przerywany Możliwe przyczyny: * Powietrze w paliwie systemu * * Brak paliwa do cylindra paliwa trzy nie jest wadliwe prawo * G80


Obrazek

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » śr sie 19, 2009 11:07

Przewody od wtrysku do ECU radziłbym sprawdzić, bo sam wtrysk to raczej nie wysiada. Można zresztą sprawdzić go omomierzem, a jak ktoś ma oscyloskop to można podejrzeć sygnał w czasie pracy silnika.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości